Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:23:07 GMT

تعطیلی دوباره استخر‌های سرپوشیده

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۹۴۱

تعطیلی دوباره استخر‌های سرپوشیده

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا گل‌محمدی اظهار کرد: به دلیل شیوع دوباره موج کرونا در کشور و با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان، کلیه استخر‌های سرپوشیده استان تهران که از اول تیر بازگشایی شده بودند، از فردا (پنج‌شنبه) دوباره تعطیل خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تعطیلی شامل استخر‌های سرباز نیز خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: استخر‌های سرباز فعلا مشکلی برای ادامه فعالیت ندارند و باز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گل‌محمدی در پایان گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا، سالن‌های ورزشی رشته‌های پربرخورد همچون کشتی، رزمی و... همچنان تعطیل است و اجازه فعالیت ندارند، اما برای رشته‌های انفرادی مشکلی برای ادامه فعالیت آن‌ها وجود ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی شیوع موج دوم کرونا پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناس استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز گذشته، گفت: همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، بارش‌هایی خوبی در استان داشتیم و در برخی نقاط باعث سیلاب، آبگرفتگی معابر عمومی و قطعی آب، برق و راه برخی روستا‌ها شد.

زهرا راستگو افزود: از ادامه فعالیت این سامانه باشی در استان خبر داد و افزود: در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و وقوع تندباد لحظه‌ای، سواحل استان نیز در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد را جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و طی ساعت‌هایی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ و از بعدازظهر در برخی ساعت‌ها تا بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۴۰، مد دوم ساعت ۱۵:۴۴ و جزر دوم ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی