Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیرضا زبردست سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در تشریح این خبر اظهار کرد: بنابه دستور شهردار تبریز، اکیپ حدودا ۱۵ نفری از نیرو‌های مجرب سازمان آتش نشانی تبریز با امکانات مجهز به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند.

او با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در اطفاء آتش سوزی سال گذشته در جنگل‌های ارسباران نیز نقش پررنگی داشت، خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا امکانات مخصوصی مانند هلیکوپتر بسکت‌دار برای آتش سوزی‌های خارج از شهر خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مجوز‌های لازم از وزارت دفاع و دستگاه‌های مربوطه کسب شده و با سازندگان آن نیز صحبت‌هایی شده و به زودی خریداری خواهد شد.

زبردست در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حضور نیرو‌های آتش نشانی در حوادث بزرگ در طول سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: نیرو‌های سازمان آتش نشانی تبریز همیشه در حالت آماده باش قرار داشته و به صورت سه شیفته فعالیت می‌کنند و هر سه شیفت در مواقع بحرانی آمادگی کامل را دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل آتش نشانی شهرداری تبریز جنگل های ارسباران سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟