Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: با همت دادستان‌ جیرفت، دستور بازداشت برگزارکنندگان جشن ها و تجمعات در جیرفت صادر شده است.

دکتر"سینا حیدری دلفارد" در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به بازداشت برگزارکنندگان جشنها و هرگونه تجمع به عنوان تهدیدکنندگان علیه بهداشت عمومی جامعه هشدار داد و گفت: در شرایط کنونی که عدم رعایت نکات بهداشتی سلامت جامعه را در معرض خطر قرار می دهد، طبق قانون مصداق تهدید علیه سلامت عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به دیدار اخیر خود با دادستان جیرفت و بررسی وضعیت کووید ۱۹ در جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: در این دیدار که به بهانه هفته قوه قضاییه صورت گرفت، آخرین وضعیت اپیدمی کرونا در شهرستان جیرفت نیز مورد بررسی قرار گرفت که برای جلوگیری از هرگونه تجمع، دستور بازداشت برگزارکنندگان مراسمات صادر شده است. 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با ابراز نگرانی از آمار بستری شدگان و سیر صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: همه کادر درمان بدون هیچ کوتاهی مشغول خدمت نفس گیر به بیماران هستند، اما تعداد بیماران زیاد است. 

حیدری ضمن ارزیابی وضعیت این بیماری، خدمات مراقبتی از آنها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با توجه به سرعت انتقال ویروس کرونا و عدم رعایت هشدارهای بهداشتی از طرف تعداد قابل توجه ای از مردم شاهد رشد آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ابتلا به این ویروس در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت هستیم. 

وی با ابراز خرسندی از همراهی و حمایت دستگاه قضایی در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا افزود: دادستان جیرفت نیز به عنوان مدعی العموم در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و جلوگیری از برگزاری جشن ها و مراسمات قول همکاری و مساعدت داده است. 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را توسط مردم خواستار شد و گفت: با رعایت نکات بهداشتی ساده، به راحتی می توانیم زنجیره انتقال ویروس‌ را در سطح جامعه قطع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جیرفت جنوب کرمان شهرستان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد

خبرگزاری رسمی عربستان از برگزاری یک نشست شش جانبه عربی در ریاض درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نشست شش جانبه در ریاض درباره غزه با مشارکت وزرای خارجه عربستان، مصر، اردن، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، مشاور دیپلماتیک نخست‌وزیر امارات و وزیر مشاور در وزارت خارجه قطر برگزار شد.

این رسانه در ادامه خبر داد: آنها در این نشست بر لزوم توقف فوری و کامل درگیری‌ها در غزه، تضمین حمایت از غیرنظامیان بر اساس قوانین بشردوستانه بین‌المللی و لغو تمام محدودیت‌هایی که برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد شده است، تاکید کردند. حاضران در این نشست بر مخالفت قاطع خود با هرگونه تلاشی برای کوچاندن ملت فلسطین و هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح تاکید کردند.

آنها نسبت به ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی از جمله گسترش شهرک‌سازی، مصادره اراضی، عملیات نظامی علیه فلسطینی‌ها، تجاوزات شهرک‌نشینان و از بین بردن آزادی عبادت برای مسلمانان و مسیحیان در مسجد الاقصی که راه‌حل تشکیل دو دولت را از بین می‌برد، تاکید کردند.

کد خبر 748645

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات