Web Analytics Made Easy - Statcounter

عليرضا کهوری، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در جریان دیدار ذوب آهن و پیکان نیز یه عنوان ناظر داوری حضور داشت پس از بازگشت به کرمان یا شیوع ویروس کرونا در خود مواجه شد. 

 

طرفداری - پس از حرف و حدیث هایی که درباره درگیری بازیکنان تیم های حاضر در لیگ برتر با بیماری کرونا به گوش می رسید حالا خبر می رسد، عليرضا کهوری، کمک داور سابق فوتبال ایران که این روزها به عنوان رئیس کمیته داوران استان کرمان و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت است دچار بیماری مورد نظر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا کهوری که در جریان دیدار دو تیم ذوب آهن و پیکان تهران به عنوان ناظر داوری حاضر بود پس از بازگشت به کرمان دچار سرماخوردگی شدید شد تا اینکه با دستور دکتر به دادن تست خون جهت شناسایی احتمالی ویروس کرونا مبادرت ورزید و متاسفانه مشخص شد وی دچار بیماری مورد نظر شده است و البته قرار است تا امروز به اسکن ریه بپردازد. 

هر آنچه که کمک داور سابق و مطرح فوتبال ایران به دلایلی مختلف دچار بیماری کرونا شده و این روزها را در قرنطینه به سر میبرد تا از ادامه شیوع ویروس بیماری مورد نظر امتناع ورزد. اتفاقی که قطعا نشان می دهد عدم وجود یک پروتکل مدون در جامعه داوران خودش را نشان می دهد و جالب اینکه چندی پیش پروتکل کاملی به امید تایید کمیته داوران توسط علی خسروی و ٱکادمی داوران فوتبال ایران،آماده شد اما در کمال تعجب هرگز مورد تایید کمیته داوران قرار نگرفت تا حالا شاهد اتفاقاتی اینچنین باشیم. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران کمیته داوران دچار بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

کد خبر: 1229930 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا