Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: استاندار تهران با اشاره به روند صعودی مبتلایان کرونا در این استان ۲ مورد را عاملان اصلی این مساله دانست و گفت: اگر وضعیت تهران به بحران برسد کنترل آن بسیار دشوار می‌شود.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، نظارتی، نیروهای مسلح و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان عرصه سلامت در استان تهران، ارائه راهکارهای لازم با هدف ایجاد حساسیت بیشتر مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا خاطرنشان کرد: تا زمانی که داروی موثر و واکسن پیشگیری از کرونا در دسترس عموم قرار نگیرد، باید ملاحظات بهداشتی در بالاترین سطح اعمال شود و عوامل انتقال ویروس به پایین‌ترین سطح برسد.
استاندار تهران علم تحلیل اپیدمیولوژی را برای کنترل کرونا از سوی دستگاه‌های تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار کشور ضروری دانست و استفاده از تجارب ارزنده کارشناسان این حوزه را خواستار شد.
اگر  وضعیت تهران به بحران برسداستفاده از تخصص‌های بین رشته‌ای، مدل‌سازی و شبیه‌سازی از دیگر مواردی بود که استاندار تهران برای پیشگیری از اپیدمی‌ها خواستار شد و گفت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک می‌تواند به میزان قابل توجهی از کرونا پیشگیری کند.
استاندار تهران استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تجمعات را بیشترین عامل شیوع کرونا ذکر کرد و افزود: اگر چنانچه وضعیت تهران به بحران برسد، کنترل آن بسیار دشوار خواهد شد.
کاهش ظرفیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، لغو طرح ترافیک، تقلیل ساعت کاری و یا استفاده از ۵۰ درصد نیروی انسانی ادارات، استفاده از ظرفیت‌های دورکاری و اجرایی شدن غربالگری توسط دستگاه‌های مختلف از دیگر مواردی بود که دکتر بندپی توضیحاتی درباره آن ارائه داد. برچسب ها: تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: تهران استاندار تهران بحران برسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس ضمن تأیید آبگرفتگی در برخی نقاط شیراز، گفت: این سامانه نهایتاً امشب از استان خارج خواهد شد.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی که از ظهر امروز در شیراز شدت گرفت، گفت: این سامانه به صورت نقطه‌ای در استان و حتی در سطح شهر شیراز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش‌هایی از نقاط شیراز مثل بلوار گلستان، چهار راه زند، دروازه سعدی و... شاهد آبگرفتگی معابر هستیم، افزود: با توجه به حجم بارش‌های طی ساعات اخیر این آبگرفتگی طبیعی است البته نیروهای شهرداری در سطح شهر برای رفع آبگرفتگی در حال فعالیت هستند.

غلامی در خصوص وضعیت شهرک سعدی نیز گفت: در شهرک سعدی به دلیل بند خاکی که زدیم، از ورود آب به سطح شهر جلوگیری شده است و آب به آرامی وارد شهر می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس درباره دروازه قرآن هم گفت: وضعیت دروازه قرآن آرام است و هنوز آب وارد لوله‌هایی که جدیداً برای جلوگیری از سیلاب کارگذاری شده، نشده است.

وی با بیان اینکه درباره آبگرفتگی در بازار وکیل هم گزارشی نداشتیم، گفت:‌ به دلیل حفظ امنیت شهروندان، تا اطلاع ثانوی کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز مسدود شده است البته هنوز آب رودخانه خشک سرریز نشده است اما چون بارش‌ها غیر قابل پیش‌بینی است، این کار انجام شده است.

غلامی با تصریح اینکه این سامانه نهایتاً تا امشب در استان فعالیت دارد و بعد از آن استان خارج می‌شود، گفت: پیک بارش‌ها همین ساعات بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص وضعیت شهرستان‌ها هم گفت: وضعیت شهرستان‌ها خوب است و تاکنون گزارشی از آبگرفتگی یا سیلاب نداشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین وضعیت تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی فارس روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: این سامانه بارشی در شیراز تاکنون ۲۰ میلی‌متر بارندگی همراه داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم