Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:45:42 GMT

#تاجگردون

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۶۴۲

#تاجگردون

پس از کش و قوس‌های فراوان ‏اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس یازدهم رد شد. ۱۲۸ رأی منفی، ۱۰۲ رأی موافق و ۲۱ رأی ممتنع به این اعتبارنامه داده شد و بلافاصله پس از اعلام رأی، تاجگردون در اینستاگرامش نوشت: «تمام آنچه که حجت بود ادا شد. مردم خونسردی خودشان را حفظ کنند.»

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی از رد این اعتبارنامه خوشحال بودند و درباره این می‌نوشتند که فشار فضای مجازی باعث این کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مخالف هم از دیروز در توئیتر و اینستاگرام‌شان می‌نوشتند که رأی‌شان منفی خواهد بود اما کاربران زیادی خواستار مشخص شدن نام کسانی هستند که به اعتبارنامه تاجگردون رأی مثبت یا ممتنع دادند: «‏من این وسط عاشق اون ۲۱ نفر نماینده‌ای شدم که به اعتبارنامه ‎تاجگردون رأی ممتنع دادن. خب دقیقاً منظورتون چیه؟»، «‏لزوم طرح شفافیت آرای نمایندگان در بررسی اعتبارنامه غلامرضا ‎تاجگردون کاملاً مشهود شد! 128 رأی ، موافق به رد اعتبارنامه بودن که بسیاری از نمایندگان رسماً اعلام کردن. باید مشخص شود 102 رأی مخالف و 21 رأی ممتنع مربوط به کدامیک از نمایندگان مجلس انقلابی است!»، «‏نماینده‌ای که اعتبارش رد می‌شود باید از همان بهارستان یکسر برود به عدلیه. یا حق او و موکلان‌اش ضایع شده که باید شاکی باشد از دیگر وکلا یا حق مردمی را بلعیده که باید متشاکی شود به درخواست مدعی‌العموم. کمترین مجازاتِ خاطی، تقبل همه هزینه‌های انتخابات مجدد است.»، «‌‏در جریان رد اعتبارنامه ‎تاجگردون، ۱۰۲ نماینده از مجلس اصولگرا هنوز دلشان با تاجگردون بود و ۲۱ نفر هم نظر خاصی نداشته‌اند. اگر مجلس شفاف بود، امروز بهترین آزمون برای شناخت خودی‌ها و ناخودی‌ها و بی‌خودی‌های مجلس بود.»، «‏در بررسی اعتبارنامه ‎تاجگردون ۱۰۲ نماینده رأی موافق داده‌اند، آیا می دانید چه کسانی؟ متأسفانه به علت نبود ‎شفافیت پاسخ این سؤال مشخص نیست. راه‌حل فقط ‎شفافیت بدون راه فرار است نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر»، «‌‎تاجگردون خیلی خونسرد خداحافظی کرد! تازه نگران خونسردی مردم هم بود! چقد خیالش جَمعه این بابا! چقد ریلکسه!»، «‏خب اعتبارنامه تاجگردون ردشد، اینکه این کار درست بوده یا نه رو کار ندارم ولی تکلیف هزینه‌های انتخابات اسفند ماه و انتخابات میاندوره بر عهده کیست؟ چه کسی باید پاسخگوی این هزینه‌ها باشد؟ این بیت المال است که اینگونه بر باد می‌رود»، «‌‏۱۰۲ نفری که به تاجگردون رأی مثبت دادن چه کسانی هستند؟»، «‌‏در جریان رد اعتبارنامه ‎تاجگردون، یک نکته مهمی که واقعاً به چشم آمد نقش رسانه‌ها و فضای مجازی از نوع مثبتش بود.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس