Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایتالیایی سابق بوکاجونیورز با وجود فسخ قرارداد با این تیم اعلام کرد که می خواهد بار دیگر راهی این تیم آرژانتینی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، دانیله ده‌روسی یکی از عجیب ترین تصمیمات فوتبالی را در اروپا گرفت. او بعد از خداحافظی از رم با پیشنهادهای خوبی مواجه شد اما تصمیم گرفت راهی فوتبال آرژانتین شود تا پیراهن بوکاجونیورز را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌روسی در لیگ آرژانتین زیاد دوام نیاورد. مشکلات خانوادگی باعث شد این بازیکن تنها بعد از ۶ ماه قراردادش را فسخ کند و به ایتالیا برگردد.

او درباره بازگشت به بوکا گفت: باید به آرژانتین برگردم و از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر کنم. شاید گزینه آخر برای هدایت بوکاجونیورز باشم اما دوست دارم روزی هدایت این تیم را برعهده بگیرم. باید  ابتدا از تیم های پایه شروع کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانیله ده روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم

در لیگ آرژانتین هنگام مصاحبه با بهترین بازیکن میدان، سوتی جالبی رخ داد و بنر تبلیغاتی بر اثر وزش باد به زمین افتاد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان