Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:37:27 GMT

مارسلو: اطمینان داشتم در رئال بازیکن بزرگی می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۰۳۵

مارسلو: اطمینان داشتم در رئال بازیکن بزرگی می‌شوم

ستاره برزیلی رئال مادرید از عشق و علاقه زیاد خود به پیراهن کهکشانی‌ها سخن به میان آورد و تاکید کرد که از همان ابتدا می دانست که در رئال به بازیکنی بزرگی تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، مارسلو یکی از باتجربه ترین بازیکنان رئال مادرید است که بعد از سرخیو راموس بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلو ۱۳ سال است که در رئال مادرید بازی می کند و به غیر از یکی دو فصل اخیر همواره از بهترین ها در پست خود بوده است.

او گفت: من از ۱۸ سالگی در رئال مادرید بازی می کنم. از همان ابتدای کودکی دوست داشتم که در تیم بزرگ رئال بازی کنم و وقتی رویایم برآورده شد غرق در خوشحالی شدم. در زندگی بعضی از فرصت ها وجود دارند که نباید آنها را از دست داد. من با پیشنهاد رئال مواجه شدم و نتوانستم که این فرصت را از دست دهم.

مارسلو در ادامه گفت: از حضور در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم. یک بار مسئولان تیم خواستند که من را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهند اما قبول نکردم. می دانستم که روزی از روزها به بازیکنی کلیدی در رئال تبدیل می شوم.

مارسلو بیشتر از ۵۰۰ بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرده و توانسته ۳۸ گل به ثمر برساند و ۹۳ پاس گل هم بدهد که این برای یک مدافع آمار بسیار خوبی است.

او با پیراهن رئال مادرید چهار بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده و سابقه قهرمانی در جام حذفی، لالیگا و سوپر جام اروپا و اسپانیا و البته جام جهانی باشگاهی را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مارسلو رئال مادريد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم