Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در ۱۲ بازی اخیر خود با ۱۱ برد و ۱ مساوی از ۳۶ امتیاز ممکن ۳۴ امتیاز به دست آورده و با از دست دادن فقط دو امتیاز، فوق‌العاده عمل کرده و فاصله خود با رقبا را به ۱۲ امتیاز رسانده است.

 

پرسپولیس در ۷ بازی با گل‌محمدی با عبور از سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و صنعت نفت و برتری مقابل پیکان و شاهین شروع مقتدرانه‌ای در نیم‌فصل دوم داشت و فقط در دربی به تساوی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند از نظر تعداد امتیاز کسب شده در پایان فصل و میانگین آن رکوردشکن شود.

 

پرسپولیس تا هفته ۲۳ با کسب ۵۳ امتیاز، عملکرد تحسین‌برانگیزی در لیگ نوزدهم داشته است. سرخ‌پوشان در لیگ هجدهم تا اینجای لیگ ۴۸ امتیاز، در پایان هفته بیست‌وسوم در لیگ هفدهم ۵۴ امتیاز و در لیگ شانزدهم ۵۳ امتیاز کسب کرده بودند و در صورت ادامه این روند قبلی می‌توانند به میانگین امتیازی قابل توجه‌ای دست پیدا کنند.

 

لازم به ذکر است، پرسپولیس فردا شب در تبریز میهمان ماشین سازی خواهد بود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟