Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی مقابل اسپانیول گفت: . به خاطر سبک بازی دفاعی اسپانیول با مشکل زیادی مواجه شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز(پنجشنبه) در هفته سی و پنجم لالیگا در دربی کاتالونیا میزبان اسپانیول بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

گل پیروزی بخش شاگردان ستین در این بازی را سوارس در دقیقه 56 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا با این برد 76 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز با رئال در رده دوم ایستاد.

ستین بعد از این برد در مصاحبه با نشریه «مارکا»، گفت: بدون شک امروز شاهد بازی خوبی نبودیم. به خاطر سبک بازی دفاعی اسپانیول با مشکل زیادی مواجه شدیم. در این بازی رقیب فضاها را بسته بود و جای کار نمی داد. در نیمه اول نتوانستیم شوتی به دروازه رقیب بزنیم چون اسپانیول کاملا دفاع می کرد و عبور کردن از لایه های دفاعی این تیم کار آسانی نبود.

وی افزود: از زمان حضور گریژمان در بارسلونا به دنبال راه حلی بودیم تا MSG باهم بازی کنند. اکنون این سبک را امتحان کردیم و خیلی خوب جواب داد. در دقایق پایانی بازی سعی کردیم با پاس های کوتاه اشتباه خود را به حداقل برسانیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. اسپانیول به دلیل این باخت به دسته پایین سقوط نکرد بلکه به خاطر عملکرد ضعیفش در طول یک فصل در نهایت این اتفاق بد برایش افتاد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ستین بارسلونا اسپانیول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز در نشست خبری خود ‏پیش از بازی فردا مقابل تاتنهام به شدت از فشردگی برنامه بازی‌ها ‏انتقاد کرد.‏

سرمربی لیورپول در صحبت‌هایش از دیکتاتوری پخش تلویزیونی اسم ‏برد و گفت تلویزیون.ها به درآمد سرشار فعلی‌شان از فوتبال راضی ‏نیستند و به دنبال درآمدهای بیشتر به بهای نابود کردن بازیکنان ‏هستند. او در بخشی از صحبت‌هایش به شوخی از سازمان عفو ‏بین‌الملل خواست که به داد بازیکنان برسد. ‏

عفو بین‌الملل امروز با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس به ‏یورگن کلوپ واکنش نشان داد. این سازمان نوشت: "سلام یورگن. ‏شاید سال بعد. در حال حاضر خیلی سرمان شلوغ است. ولی اگر ‏خواستی فعلا می‌توانی به ما اعانه بدهی متشکریم".

کلوپ در صحبت‌های انتقادی خود بابت تراکم سنگین برنامه مسابقات ‏گفته بود: "نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم ‏کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه ‏تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم ‏آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی ‏بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه ‏می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این ‏است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از ‏یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند ‏هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده ‏می‌مانند". ‏

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی