Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات رسمی فرانکفورت، بزرگ‌ترین شهر ایالت هسن در آلمان، با همکاری تعداد زیادی از شهروندان داوطلب تصمیم گرفته‌اند پس از پایان محدودیت‌های اعمال شده برای مهار شیوع ویروس کرونا، به سرعت به پاکسازی شهر از هر گونه آلودگی اقدام کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از برداشته شدن محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش سرعت گسترش کووید -۱۹ در شهر آلمانی فرانکفورت، مشکل اساسی دیگری سراسر فضاهای عمومی را در خود غرق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی اغلب مکان‌های عمومی نظیر رستوران‌ها و کافه‌ها باعث روانه شدن بسیاری از مردم کلانشهر فرانکفورت به سوی این مکان‌ها شده است، اما متأسفانه اغلب شهروندان چنان رفتار می‌کنند که گویی اصول بهداشتی را به طور کامل به دست فراموشی سپرده‌اند.

در همین راستا، مقامات ارشد به طور رسمی از مردم خواسته‌اند در پاکسازی شهر خود گامی بردارند که خوشبختانه این پیشنهاد با استقبال زیادی از سوی شهروندان فرانکفورتی برخوردار شده است. سران دو سازمان مهم یعنی پلیس محلی و مرکز بهداشت شهرستان با همفکری یکدیگر پیشنهادات متعددی برای حل مسئله آلودگی شهر ارائه داده‌اند. کارکنان این دو ارگان دولتی تصمیم گرفته‌اند راهکارهایی پیاده کنند که نه تنها مشکل آلودگی این روزهای فرانکفورت را حل می‌کند، بلکه به یک استراتژی پایدار برای پاکیزه نگه داشتن شهر تبدیل شود. گرچه از آغاز همکاری مسئولان دو سازمان پلیس محلی و مرکز بهداشت زمان زیادی نمی‌گذرد، با این حال، خوشبختانه اتحاد این دو دستاوردهای قابل قبولی برای آن‌ها و خود شهر به ارمغان آورده است.

نیروهای پلیس محلی همراه با کارکنان مرکز بهداشت با همکاری یکدیگر اقدامات متعددی برای کاهش آلودگی سطح شهر در پیش گرفته‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش سطل‌های زباله در سراسر شهر، بالا بردن جریمه‌های نقدی برای افرادی که آشغال پرت می‌کنند، به کار گیری نیروهای امنیتی بیشتر در هر نقطه از شهر با پوشش غیر نظامی در میان شهروندان برای شناسایی افرادی که باعث کثیف کردن خیابان‌ها و دیگر فضاهای عمومی شهر می‌شوند و بعضی اقدامات کوچک‌تر اشاره کرد.

البته مقامات ارشد فرانکفورت بر این باورند که انجام اقدامات فوق به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد و لازم است کارهای دیگری نیز به صورت مکمل انجام گیرد. این افراد می‌خواهند ذهنیت مردم را برای پاکسازی شهری آماده کنند تا با همکاری شهروندان به بیشترین نتیجه در از بین بردن آلودگی‌ها دست یابند. خوشبختانه بسیاری از مردم به صورت داوطلبانه دست به دست هم داده و هر یک تلاش می‌کنند بخشی از فضاهای عمومی محل زندگی خود را از هر گونه آلودگی پاک کنند.

کد خبر 432796

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرانکفورت هسن آلمان آلمان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا سطل آشغال جریمه نقدی ریختن زباله شهرهای جهان فضای عمومی شهر آلودگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ فردا می‌تواند خیال خود از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را راحت کند

طرفداری | پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه، بایرن مونیخ در یک دیدار دشوار باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا در مونیخ، استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 66 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. آینتراخت فرانکفورت نیز با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 45 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. دنیل اشلاگر قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران