Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز‌های جماعت در مساجد استان آذربایجان‌شرقی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد و نمازگزاران باید از مهر‌های شخصی استفاده کرده و فواصل اجتماعی در مساجد رعایت شود تا به یاری خدا بتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری تمامی اجتماع‌ها همچون مراسم‌های ترحیم در مساجد ممنوع بوده تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا