Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:27:39 GMT

الهامی: بازی با استقلال باید برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۹۰۱

الهامی: بازی با استقلال باید برگزار شود

با وجود اینکه استقلال باید دو هفته در قرنطینه باشد اما تراکتور قصد دارد برای بازی روز شنبه برابر این تیم به تهران بیاید.

به گزارش"ورزش سه" اتفاقی که در هفته گذشته لیگ برتر افتاد و آن تصاویر عجیب ممکن است در این هفته از رقابت ها هم تکرار شود. در حالی که تیم استقلال به دلیل مثبت شدن تست بازیکنانش باید دو هفته در قرنطینه باشد تراکتور روزجمعه به تهران می آید تا شنبه برای بازی با استقلال به زمین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساک الهامی سرمربی تراکتور امروز در گفت و گویی که با خبرگزاری "ایرنا" داشته ضمن تایید این موضوع گفت:"تا الان سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است اما قانونا باید این بازی برگزار شود. ما برای این بازی بلیت تهیه و حتی هتل هم نیز رزرو کرده ایم، ما جمعه طبق روال به تهران سفر خواهیم کرد و روز شنبه هم برای انجام مسابقه به زمین خواهیم رفت و کاری نداریم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد."


او  در پاسخ به این پرسش که استقلالی‌ها بالای ۲۵ درصد مبتلا به کرونا دارند، چگونه امکان برگزاری بازی وجود دارد افزود:" نباید اینگونه باشد که استقلالی‌ها تصمیم گیری کنند ، آنها ۲۵ درصد یا اصلا ۵۰ درصد کرونایی داشته باشند، من هم در بازی اول ۵۰ درصد تیم را نداشتم و حتی به تیم نساجی بازی را واگذار کردم و تیمم‌ تحت فشار بود اگر اینگونه است بازی با نساجی را هم تکرار کنند چون من ۵۰ درصد بازیکنانم را در اختیار نداشتم."


الهامی اضافه کرد: "وقتی ابتدای لیگ  زنوزی خواست که لیگ برگزار نشود هیچ کس از ایشان حمایت نکرد و گفتیم اگر لیگ برگزار شود بازهم باید نیمه کاره رها شود، مالک تیم ما هزاران بار به این موضوع تاکید کرد ولی بسیاری به او حمله کردند که چرا چنین بحث‌هایی را مطرح می کند اما هم اکنون دلیل صحبت‌های زنوزی را متوجه شده‌اند. الان که رقابت‌ها را شروع کرده‌اند باید بازی ها را ادامه دهند و اگر قرار بر تعطیلی است کل لیگ را برای تمام تیم‌ها تعطیل کنند."


او گفت:" الان هیچ کس نمی‌داند آیا بازی برگزار می شود و یا خیر و نمی‌دانند شرایط تیم ها به چه نحوی است، هر تیمی زورش بیشتر باشد تصمیم گیری می کند .تاکنون ۵ بار تست داده ایم که یک بازیکن و یک مربی در قرنطینه به سر می‌برند و این را هم باید تاکید کنم که خانواده های این عزیزان هم درگیر این ویروس شده‌اند."

تراکتور ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی دیروز مقابل تراکتور قرار گرفت که ایمان سلیمی، تنها بازیکن در جمع 11 نفر اصلی آبی پوشان با سابقه حضور در تیم تبریزی بود و تجربه بازی در استادیوم یادگار امام را داشت که دیروز هم توانست در جدال برابر تیم سابق خود عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی ارائه کند.

ایمان سلیمی که در 18 مسابقه این فصل لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشته، دیروز هم مقابل تراکتور انگیزه زیادی داشت تا مثل دیدار رفت موفق و مثمر ثمر کار کرده و دروازه حسین پورحمیدی را باز کند، اما با وجود عدم گلزنی توانست در خط دفاعی آبی‌ها بدرخشد و عملکرد تاثیرگذاری برای حفظ صدرنشینی تیمش داشته باشد.

استقلال در روزی که حملات خطرناکی داشت، در فاز دفاعی کم‌نقص و مطمئن کار کرد و ایمان سلیمی هم در تقابل با تراکتور اجازه نداد که تیم سابقش به گل برسد تا تساوی بدون گل موجب تداوم صدرنشینی شاگردان جواد نکونام در لیگ برتر شود.

ایمان سلیمی که پس از درخشش و کسب قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور لژیونر شد و به سِرد اسلوواکی پیوست، در بازگشت به تبریز شعار تعداد محدودی از هواداران تبریزی را متوجه خود دید که البته واکنش منفی نسبت به آنها نداشت و اعلام کرد دوران خوبی در تبریز سپری کرده است.

نکونام که اطمینان زیادی به این شکل دفاعی در استقلال دارد و تیمش دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داده، امیدوار است در پنج بازی باقی مانده هم این مدافعان ازجمله ایمان سلیمی بتوانند به بازی خوب خود ادامه بدهند و صاحب قهرمانی شوند.

دیگر خبرها

  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
  • خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال