Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@19:32:34 GMT

سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۰۴۳

سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدرضا علومی یزدی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علی جلیلی شیشوانی را به عنوان سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد.

در حکم سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم آمده است: نظر به شایستگی‌های فردی، سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و موافقت مقام عالی وزارت، بدین‌وسیله به عنوان مشاور معاون حقوقی و امور مجلس و سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امیدواریم در سایه عنایت حضرت حق و توجّهات امام عصر (عج) در برقراری تعامل سازنده بین وزارت عتف و مجلس شورای اسلامی با رعایت موازین قانون اساسی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و شیوه نامه همکاری بین دولت و مجلس موفق و مؤید باشید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: بی‌تردید تعالی آموزش عالی، پژوهش و فناوری کشور در گروی همکاری صمیمانه و درک متقابل بین مدیران اجرائی، دانشگاهیان، پژوهشگران و فناوران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رئیسه و به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات است که جنابعالی به نحو مطلوب در ایجاد این ارتباط، همدلی و هم‌افزائی تلاش خواهید کرد.

انتهای پیام/

300 / 320 وزارت علوم حمیدرضا علومی یزدی همکاری بین دولت و مجلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم همکاری بین دولت و مجلس سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.