Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:56:56 GMT

داروی ترکیبی ژاپن برای درمان ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۰۷۷

داروی ترکیبی ژاپن برای درمان ویروس کرونا

گروهی از پژوهشگران دانشگاه توکیو بر اساس تازه ترین تحقیقات خود داروی جدیدی را که ترکیبی از دو داروی ضد التهاب لوزالمعده و ضد آنفلوانزا است برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا آزمایش کردند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ این محققان می گویند علائم ۱۰ بیمار از ۱۱ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ پس از مصرف ترکیب «فوتان» داروی ضد التهاب لوزالمعده به همراه «آویگان» داروی ضد آنفولانزا کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه در ماه آوریل / فروردین - اردیبهشت/ بر روی ۱۱ بیمار مبتلا به ذات الریه شدید ترکیبی از داروهای فوتان و آویگان را استفاده کردند فوتان معمولا برای ورم حاد لوزالمعده و همچنین بیماری های دیگری استفاده می شود که موجب لختگی خون در قسمت های مختلف بدن می شود.

یک بیمار که مردی ۷۵ ساله و تحت دستگاه تنفس مصنوعی بود درگذشت اما نشانه های بهبودی در ۱۰ بیمار دیگر که بین سنین ۳۶ سال تا ۷۱ سال بودند، آغاز شد. هفت بیمار که با دستگاه جایگزین عملکرد قلب و ریه (ECMO) یا با دستگاه تنفس مصنوعی تحت درمان بودند یک ماه بعد توانستند خودشان تنفس کنند.

در آمریکا و اروپا گزارش هایی وجود داشته مبنی بر ایجاد لخته های خونی در برخی از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که موجب وخیم شدن وضعیت آنها می شود.

برای تایید ایمنی و کارآیی درمان بیماران کووید-۱۹ با داروی فوتان مطالعات بالینی در بیمارستان دانشگاه توکیو و دیگر موسسات پزشکی در ژاپن در دست انجام است.

ویروس کرونا تا کنون در جهان افزون بر ۱۲ میلیون نفر را مبتلا کرده و باعث فوت ۵۵۰ هزار نفر هم شده است.

منبع:ایرنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قلب تنفس درمان بیمارستان ژاپن جهان ژاپن ویروس کرونا درمان کرونا کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900203

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا