Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:02:59 GMT

دختر پنج ساله در کانال آب غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۱۲۶

دختر پنج ساله در کانال آب غرق شد

سخنگوی سازمان اورژانس استان اصفهان از فوت یک دختر پنج ساله بر اثر غرق شدگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه غرق‌شدگی عصر دیروز (چهارشنبه) اظهار کرد: این حادثه که در روستای سین برخوار رخ داد در ساعت ۱۷ و دو دقیقه به اورژانس اعلام شد.
وی افزود: بعد از اعلام به اورژانس، آمبولانس از دولت آباد به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه کودک پنج ساله تابع ایران بر اثر غرق در کانال آب جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، در این روزها با توجه به افزایش دما شاهد افزایش آمار غرق‌شدگی در استان و کشور هستیم، به نحوی که در دومین روز تابستانی سال هفت حادثه غرق‌شدگی در کشور رخ داد و بعید نیست افزایش آمار غرق‌شدگی که سال گذشته رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرد، روند افزایشی خود را حفظ کند.

کد خبر 432820

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس ۱۱۵ اصفهان اورژانس 115 سخنگوي اورژانس اورژانس اصفهان غرق شدگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است