Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@15:58:41 GMT

«وام یک میلیون تومانی تکمیلی» کرونا در راه است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۲۶۸

«وام یک میلیون تومانی تکمیلی» کرونا در راه است

رویداد۲۴ «حسین میرزایی» روز پنجشنبه گفت: نخستین مرحله واریز وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران نقدی به طور کامل انجام شد و همزمان با یارانه تیرماه اقساط این تسهیلات نیز کسر می‌شود.

وی افزود: براساس مصوبه دولت، چهار میلیون خانوار جزء اقشار خاص شناسایی شدند که علاوه بر دریافت وام یک میلیون تومانی که برای تمام یارانه‌بگیران واریز شد، در صورت تمایل می‌توانند از وام تکمیلی یک میلیون تومانی دیگر که برای آن‌ها درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: تا کنون برای چهار میلیون نفر خانوار جدید که اطلاعات آن‌ها از دستگاه‌های مختلف دریافت شده پیامک ارسال شده است.

وی افزود: این خانوار‌ها می‌توانند برای ثبت درخواست خود پس از دریافت پیامک با سرشماره وزارت رفاه، عدد یک را به سرشماره ۶۳۶۹ اعلام کنند.
بیشتر بخوانید: شرایط دریافت وام ودیعه مستاجران اعلام شدمیرزایی اظهارداشت: بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماهه و با اقساط ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود که از حساب سرپرستان خانوار کسر می‌شود.

وی درباره زمان واریز وام یک میلیون تومانی تکمیلی به اقشار آسیب‌پذیر اظهار بی اطلاعی کرد.

میرزایی درباره شناسایی مشمولان واجد شرایط این طرح گفت: مشمولان این طرح دستفروشان، رانندگان وانت‌بار‌ها و کارگران ساختمانی هستند که اطلاعات آن‌ها توسط وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی احصاء شده است.

وی افزود: علاوه بر این خانواده‌های پنج نفره و بیشتر نیز مشمول دریافت وام تکمیلی یک میلیون تومانی هستند که اطلاعات آن‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها احصاء شده است. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وام کرونا ویروس کرونا وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال