Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارانه نقدی تیرماه بناست ساعت ۲۴ امشب به حساب‌ سرپرستان خانوار با کسر اقساط وام یک میلیونی واریز شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یارانه نقدی تیرماه برخلاف ماه‌های قبل یک روز زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه نقدی صد و سیزدهمین مرحله مربوط به تیر امسال مشابه مراحل قبل و به ازای هر نفر 455،000 ریال خواهد بود که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24:00 روز پنجشنبه 19 تیر1399 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام زمان واریز یارانه تیر ماه سال 1399 تاکید کرده: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی انجام شده اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از همین ماه از یارانه سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

میزان اقساط تعیین شده 35هزار تومان است که صرفاً از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S7,77,79,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یارانه نقدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی سرپرستان خانوار یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز