Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@00:34:07 GMT

گزافه‌گویی نویسنده سعودی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۷۷۱

گزافه‌گویی نویسنده سعودی علیه ایران

خبرگزاری فارس: «سعاد الشمری» نویسنده و فعال زن سعودی نیز به صف کسانی که خواستار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، پیوست.

الشمری در گفت‌وگویی با شبکه صهیونیستی «کان‌نیوز» و در اظهاراتی جهت خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها مدعی شد: «اسرائیل دشمن [ما]نیست بلکه ایران دشمن است».

بر اساس این گزارش، وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که همکاری اقتصادی و فرهنگی و تجاری میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشمری، صهیونیست‌ها را «مردمی خوب» ادعا کرده و خواستار تداوم حوادثی مانند انفجار هفته گذشته در تأسیسات نطنز شد: «اگر مردم خوبی مثل شما در پشت پرده این انفجار‌ها هستید پس آن را متوقف نکنید (به آن ادامه دهید)».

این اولین باری نیست که الشمری دعوت به عادی‌سازی روابط می‌کند، وی سال گذشته نیز در گفت‌وگویی مدعی شد، سفر به «اسرائیل» از آرزو‌های سعودی‌ها و مردم کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

بر اساس این گزارش، الشمری به تأیید مطلق «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی، تبیلغ عادی‌سازی روابط، ترویج شرب خمر و مصرف مواد مخدر و امثال آن معروف است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نویسنده سعودی ایران شبکه صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه