Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف 112 هزار ماسک و دستکش قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان «قصرشیرین» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» در خصوص این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در مرز پرویزخان حین گشت‌زنی به یک دستگاه تریلی که در حال انتقال بار به یک کامیون عراقی بود مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های انجام داده موفق به کشف 74 هزار عدد ماسک و 38 هزار عدد دستکش قاچاق شدند. 

سردار جاویدان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 7 میلیارد ریال عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

گفتنی است که روز گذشته (18 تیرماه) 30 هزار ماسک فیلتر دار در قصرشیرین کشف و ضبط شد.در این خصوص سردار علی‌اکبر جاویدان،اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی قصرشیرین حین تردد خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی‌‌های صورت گرفته، 30 هزار و 200 عدد ماسک فیلتردار قاچاق که طیق نظر کارشناسان ارزش آن به 6 میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

به گزارش فارس، مجموع ارزش ریالی این دو محموله یک میلیارد و 300 میلیون تومان است و به نظر می‌رسد پس از ممنوعیت فروش ماسک‌های فیلتردار در کرمانشاه و افزایش تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی و کمبود آن در بازار کشورهای همسایه، قاچاقیان را به طمع انداخته تا از این فرصت سوء استفاده کنند که با هوشیاری نیروی انتظامی و اقدامات به موقع آنان، محموله‌های ترانزینی کشف و ضبط گردیده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت قاچاق پلیس کرمانشاه خبرگزاری فارس سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشف ماسک قاچاق قصرشیرین مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز