Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۳۸۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این سازمان در راستای رسالت سازمانی خود و با هدف امداد رسانی سریع در زمان وقوع حوادث همواره با تمام توان در جهت نجات جان و مال شهروندان تلاش نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل وزیری عنوان کرد: امسال آتش نشانان این سازمان علاوه بر انجام عملیات های مختلف، بواسطه شیوع ویروس کرونا در اجرای برنامه گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر سطح شهر هم حضور فعالی داشت.

وی در خصوص تعداد عملیات های انجام توسط آتش نشانان سنندجی گفت: ۳۸۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد.

فضل وزیری اعلام کرد: عملیات های انجام شده شامل ۲۱۷ عملیات اطفاء حریق و ۱۶۵ عملیات امداد و نجات بوده است.

وی بیان کرد: براین اساس از تعداد ۲۱۷ عملیات اطفاء حریق گزارش شده؛ ۱۶۰ عملیات مربوط به فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، ۱۸ مورد مسکونی، ۱۸ مورد خودرو و ماشین آلات،۴ مورد ضایعات و زباله، ۳ مورد تجاری، ۳ مورد انبار، ۲ مورد مراکز بهداشتی و درمانی، صنعتی یک مورد و ۸ فقره سایر موارد بوده است.

فضل وزیری افزود: ۹۱ مورد گرفتن حیوانات موذی و و حشی، ۱۷ مورد گیر کردن آسانسور، ۱۵ مورد گیر کردن انگشتر، ۱۱ مورد تصادف، ۱۱ مورد باز کردن درب ، ۴ مورد ریزش آوار، ۲ مورد آبگرفتگی و سیلاب، انفجار گاز، سقوط از ارتفاع ، خفگی، سقوط اشیاء و اجسام  هر کدام یک مورد و ۱۰ فقره سایر موارد نیز از ۱۶۵ فقره عملیات امداد و نجات بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در حوادث رخ داده در سطح شهر در سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۱۵ نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده که از این تعداد  ۱۰ نفر مجروح و ۵ نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷۹ مورد از عملیات های انجام شده در داخل محدوده شهری و ۳ مورد هم خارج از محدوده شهری انجام شد.

فضل وزیری در پایان یادآور شد: در  بهار سال گذشته ۳۷۴ عملیات در سطح شهر توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد که نسبت به آمار سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۸ فقره عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی اطفاي حريق استانی اجتماعی توسط آتش نشانان سنندجی عملیات اطفاء حریق سه ماهه نخست سال امداد و نجات فضل وزیری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد