Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان برگزار می‌شود.

سیدمحمد خندان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه قبلی مبنی بر تعطیلی مدارس در مناطق با وضعیت قرمز، آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبات و مجوز ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا علی‌رغم تعطیلی مدارس در برخی مناطق با وضعیت قرمز، آزمون‌های ملی در موعد اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در ۲۹ حوزه امتحانی و با شرکت ۳۰۵۶ داوطلب از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان راس ساعت ۹ صبح در ۲۴ حوزه امتحانی با شرکت ۳۰۵۶ نفر و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان با شرکت ۱۵۴۳ نفر دانشآموز راس ساعت ۱۴ عصر در ۱۲ حوزه امتحانی، روز جمعه مورخ ۲۷ تیر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خندان تصریح کرد: مرحله دوم آزمون‌های المپیادهای علمی با شرکت ۱۲۲ نفر از دانش‌آموزان استان در حوزه امتحانی دبیرستان نمونه دولتی روز به ناحیه یک زنجان از ۲۰ لغایت ۲۶ تیرماه به‌صورت صبح و عصر در ۱۲ رشته برگزار خواهد شد که در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز به مراجعه حضوری به مدارس جهت تایید کارت ورود به جلسه نیست.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.sabtenam.zanjanedu.ir قابل چاپ بوده و کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نیز از طریق سایت www.azmoon.medu.ir ‌پس از پرداخت وجه ثبت‌نام امکان‌پذیر خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: گفتنی است با توجه به این که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، توزیع هرگونه پذیرایی و آب آشامیدنی در زمان برگزاری آزمون‌ها ممنوع است و داوطلبان باید آب آشامیدنی شخصی به همراه داشته‌ باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان مدارس نمونه دولتی دانشجویان استعداد درخشان آزمون استعدادهای درخشان مدارس نمونه دولتی برگزار خواهد شد حوزه امتحانی آزمون ورودی ورودی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت