Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@06:28:06 GMT

برادرزاده ترامپ: عمویم خودشیفته‌ای دیوانه است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۱۵۰

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، از داستانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، از زندگی خود نقل کرده است اینگونه برمی‌آید که او «اَبَرمردی خودساخته» و از همه‌ دیگر شهروندان آمریکایی باهوش‌تر و درس خوان‌تر است و تحصیلات عالی بهتری دارد، اما در کتابی که به تازگی برادرزاده‌ او نوشته، آمده است «هر آنچه تاکنون هواداران پر و پاقرص دونالد ترامپ در ستاد وی نقل می‌کردند به کنار؛ او فردی متقلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مری ال ترامپ، برادرزاده‌ رئیس جمهور آمریکا، دارای مدرک دکترا در رشته روانشناسی بالینی است. او در کتابی با عنوان «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» می‌نویسد: «خانواده‌ی من خطرناک‌ترین انسان روی زمین را پدید آورد». مری ترامپ افزود: «من با خودشیفته نامیدن دونالد ترامپ، هیچ مشکلی ندارم - او از ۹ معیاری که در کتابچه‌ آماری و تشخیصی اختلالات ذهنی (برای انسان خودشیفته) بیان شده کلیه‌ی معیار‌ها را داراست. اما برچسب خودشیفته (برای دونالد ترامپ) خیلی ناچیز است.»

در تازه‌ترین کتابی که برادرزاده‌ رئیس جمهور درباره‌ عموی خود نوشته او را «خودشیفته‌ای دیوانه و مجنون» معرفی کرده که سرتاسر زندگی اش مملو از دروغگویی، خیانت و ناکامی است.

دونالد ترامپ و خانواده اش مدت هاست دارند با چنگ و دندان می‌جنگند تا اطمینان پیدا کنند کتاب مری ترامپ هرگز فرصت انتشار عمومی را پیدا نخواهد کرد. رابرت ترامپ، برادر رئیس جمهور آمریکا هم تلاش کرد با گرفتن فرمان موقتی و محدود کننده جلوی انتشار کتاب برادرزاده شان را بگیرد. شاید یکی از علت‌هایی که خانواده‌ی ترامپ دارند به سختی می‌جنگند تا از انتشار کتاب جلوگیری کنند آن است که می‌ترسند مری ترامپ، بهترین کارشناسی که می‌توان در سراسر آمریکا در زمینه‌ شناخت رئیس جمهور ترامپ یافت و با او رابطه‌ی نَسَبی دارد، تصویری دروغین را که دونالد ترامپ از خودش ساخته پاره کند؛ از آنجا که بسیاری از خانواده‌های متوسط و طبقه‌ی کارگری سفیدپوست چنین تصویری را باور کردند همین امر سبب شد او را تا جایگاه ریاست جمهوری بالا بکشانند.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ برادرزاده دیوانه دونالد ترامپ رئیس جمهور ی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت