Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه های برتر دانش آموزان آبادان در سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور خبر داد

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سومین وبینار کشوری جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا ناحیه چهار کرج و قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این رویداد رقابتی آنلاین، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه علاقه مند به علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ٢٢ استان کشور شرکت کردند که"علی هجری" دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی و "مبینا مشهدی" دانش آموز دبیرستان فرزانگان حایز رتبه برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان افزود: این وبینار با اهدافی از جمله آموزش، ترویج و بومی سازی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین دانش آموزان، تقویت مهارت های کار گروهی بین دانش آموزان و فراهم سازی محتوای علمی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

او به دیگر اهداف این وبینار اشاره و بیان کرد: ترویج و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در میان دانش آموزان و حمایت از ایده ها و خلاقیت و نوآوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره  یا سمینار آنلاین است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک این دستاورد علمی به دانش آموزان، اولیا و جامعه بزرگ فرهنگیان، از برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط مدیران آموزشگاه ها و دبیران مربوطه، حوزه آموزش متوسطه، پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت تقدیر و تشکر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق آزاد کرج دبیرستان رتبه برتر منطقه آزاد اروند آموزش و پرورش آبادان دانش آموزان آبادان وبینار آموزشی پیش رویداد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش