Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج برگزار شد و معاون استاندار آذربایجان‌غربی از دستگاه‌ها خواست بطور جدی پیگیر اجرایی کردن مصوبات ستاد باشند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سی و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، نمایندگان دستگاه‌های دولتی به بیان آخرین آمار و عملکرد دستگاه مربوطه درخصوص جوانان پرداختند و سپس نمایندگان سمن‌های حوزه جوانان در مورد مشکلات جوانان برای ازدواج و اشتغال و همچنین عملکرد مدیران و دستگاه‌ها به بیان دیدگاه‌هایشان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در پایان جلسه با اشاره به اینکه کشور و دولت در شرایط ویژه و تنگناهای اقتصادی قرار دارد گفت: گرچه دولت مشکلات اقتصادی دارد و در محاصره اقتصادی قرار گرفته، حل مشکلات جوانان جزو اولویت های دولت است و ما نیز بر این مشکلات آگاه هستیم.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برای بیان مشکلات این قشر و یافتن راهکار و پیگیری همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات برگزار می شود و از تمام مدیران کل درخواست داریم به این جلسات احترام و در آنها شرکت کنند.

وی ادامه داد: پیگیری اجرایی شدن مصوبات جلسات باید توسط ورزش و جوانان بطور جدی انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کاهش ازدواج و ادامه این وضعیت، کشور را در آینده مجبور به واردات نیروی انسانی از کشورهای دیگر خواهدکرد که این اتفاق چالشی برای کشور خواهدبود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی افزود: برای جلسات آینده ایجاد مجمع خیرین ازدواج، افزایش سهم بانک‌های استان برای ارائه تسهیلات ازدواج به زوجین، مشخص شدن وظایف هر دستگاه برای هفته جوان مشخص و صداوسیما و رسانه‌ها فرهنگ‌سازی و برنامه‌هایی با موضوع ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان به طور جدی پیگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی ستاد ساماندهی امور جوانان استاندار آذربایجان غربی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود