Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:13:30 GMT

دستگیری ۳ زمین‌خوار در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۵۰۹

دستگیری ۳ زمین‌خوار در تهران


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی پور که در هفته جاری به عنوان رییس جدید پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ منصوب شد، گفت: مدتی قبل مأموران پلیس امنیت اقتصادی گزارش‌هایی را دریافت کردند که نشان می‌داد مساحت قابل توجهی از اراضی دولتی متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی به تصرف عده‌ای سودجو در آمده است که در همین راستا نیز تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند که گزارش‌های دریافتی صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که زمین خواران با اقدامات غیر قانونی و خلاف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی را به تصرف خود در آورده‌اند که این گزارش به مقام قضایی ارائه و مجوزهای لازم برای برخورد با این افراد دریافت شد.

ولی پور ادامه داد: در همین راستا ماموران سه فردی که اقدام به تصرف این زمین‌ها کرده بودند را دستگیر کردند. این زمین را هم که حدود ۴۰۰ میلیارد ریال ارزش داشت در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی قرار دادند.

به گفته رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ برای سه متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون زمین خواری پلیس امنیت اقتصادی تهران پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد