Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فاز نخست واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر که توسط رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد، اظهار داشت:  براساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیا شرکت بافت بلوچ ایرانشهر، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اقدام به سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریالی جهت بازسازی و نوسازی و اجرای طرح توسعه در این واحد تولیدی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در سال ۷۸ به علت آتش‌سوزی تخریب شده بود، افزود: از همین در سال ۹۴ احیای این واحد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در فاز اول این پروژه زمینه تولید ۴۵۰۰ تن انواع نخ پنبه‌ای مورد نیاز کشور فراهم می‌شود، ادامه داد: با اجرای فاز نخست این طرح برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح در صدد هستیم واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر راه‌اندازی شود تا زنجیره تولید پارچه در این واحد صنعتی به سمت آخر که بحث رنگ‌رزی و چاپ است برسد و یک زنجیره اصلی نساجی و پوشاک در این کارخانه شکل گیرد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، طرح توسعه تولید انواع قوطی فلزی کنسرو در کنارک و طرح بازسازی مجتمع انبارهای مکران چابهار نیز به مرحله بهره برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور