Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:48:58 GMT

پیش بینی احتمال خسارت در مرز شرقی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۸۸۹

پیش بینی احتمال خسارت در مرز شرقی خراسان جنوبی

زارعی گفت: با تشدید بادهای ۱۲۰ روزه در خراسان جنوبی، در برخی نوار شرقی کاهش دید افقی و احتمال بروز خسارت بر اثر وزش باد پیش بینی می شود.

«فاطمه زارعی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از تشدید بادهای 120 روزه در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: از عصر امروز پنج شنبه(19 تیر) شاهد افزایش وزرش باد در نوار مرز شرقی، نواحی جنوبی و شمال غرب استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه وزش بادهای شدید در مرز شرقی خراسان جنوبی طی 24 ساعت آینده بیشتر  از سایر نقاط پیش بینی می شود، گفت: همچنین در برخی نواحی بیابانی استان مانند شهرستان های نهبندان و طبس شاهد وقوع گردو خاک خواهیم بود.

 

زارعی از کاهش دید افقی و احتمال بروز خسارت در اثر وزش بادها شدید خبر داد و گفت: از امشب با تقویت بادهای ۱۲۰ روزه تا یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه از فردا جمعه(20 تیر) روند نسبی افزایش دما تا یک درجه را شاهد خواهیم بود، گفت: روند کاهش نسبی هوا تا روز یک شنبه هفته آینده ادمه خواهد داشت.

 

زارعی دمای هوای امروز در مرکز استان را حداقل ۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر ۳۶ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

 

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دهسلم نهبندان با ۴۴ درجه سانتی گراد گرم ترین و شهرستان سربیشه با ۱۱ درجه سانتی گراد گرم ترین مناطق استان خراسان جنوبی بوده  است.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزش باد شدید هشدار هواشناسی هواشناسی بیرجند خراسان جنوبی درجه سانتی گراد خراسان جنوبی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی