Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله رضایی، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح‌های ارتقای ایمنی عابرین پیاده، موتورسیکلت سواران، وانت بارها، ادوات کشاورزی و سرنشینان وسایل نقلیه به صورت آموزش های تخصصی نکات ایمنی در شهرستانهای مختلف استان انجام می شود.

وی اظهار داشت: در سالجاری و با رعایت الزامات بهداشتی این طرح در ۵ روستای شهرستان های سراب و چاراویماق با توزیع بسته های ایمنی، اجرای نمایش، تدریس، توزیع بروشورهای نکات ایمنی تردد و بسته های اقلام ایمنی موتورسیکلت سواران شامل کلاه ایمنی و شبرنگ موتور به تعداد ۱۷۵ بسته و وانت بار و ادوات کشاورزی (مثلث خطر و شبرنگ) به تعداد ۱۲۵ بسته در بین ۴۰۰ نفر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این راستا ایمن سازی ترافیکی مقابل مدارس حاشیه راه شامل اجرای نوار لرزاننده و خط نوشته در ۳ مدرسه شهرستان خداآفرین انجام شده است.

رضایی، با اشاره به آشکارسازی وسایل نقلیه باری با تهیه و الصاق شبرنگ استاندارد روی ۲ هزار و ۸۰۰ وسیله حمل بار ادامه داد: در ۳ ماه اول سال جاری تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۲ برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین استان صادر شده است.

وی یادآوری کرد: در زمان کنونی ۵ مرکز معاینه فنی با ۶ خط در استان فعالیت می کنند که بهره برداری از ۲ مرکز معاینه فنی دیگر نیز در سال جاری آغاز می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بهسازی راه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بهسازی راه ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بهسازی راه ها آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت

مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی برای چهارمین روز متوالی شاهد بارش رحمت الهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بارش باران در روزهای اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز، دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

این سامانه تا بعد از ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه و تگرگ در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، مه‌گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی تاکید کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در ترددهای جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفرهای غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودروها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به‌ویژه چادرهای مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 751019

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی