Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سینا پک فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ در زمینه تولید و پخش لوازم بسته بندی کارتن آغاز نمود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گروه سینا پک فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ در زمینه تولید و پخش لوازم بسته بندی کارتن آغاز نمود.


برای آشنایی بیشتر با فعالیت گروه ما ابتدا باید تعریفی از بسته بندی و تاریخ آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فرهنگ نامه دهخدا بسته بندی  بستن اشیا متفرق در یک لفاف یا صندوق بیان شده است.


در واقع تعریف جامع و کامل تر آن میشود: « بسته بندی به معنی ساخت یا تهیه یا تعبیه ظرف یا محافظی که سلامت کالای مظروف یا محتوی خود را در فاصله زمانی از تولید، حمل و نقل ، انبار داری و توزیع تا مصرف نهایی حفظ کند و از صدمات، خطرات احتمالی فیزیکی یا شیمیایی جلوگیری کند.»


از دیرباز جوامع بشری با بسته بندی سر و کار داشته اند، هر کدام از جوامع با توجه به منابع روش خاص خود را به کار میگرفتند (نخ یا الیاف گیاهی ، کاغذ های ابداعی و ...).


بسته بندی در انقلاب صنعتی (قرن ۱۸) دچار تحول شد. هنگامی که کارخانه ها جان تازه ای گرفتند و‌ روز‌ به روز به تعدادشان افزوده می شد، کارگران و کشاورزانی که برای کار به شهر ها می آمدند و طبعا تعداد فروشگاه ها و مغازه ها افزایش می یافت. ابتدا محصولات  در بسته بندی نظیر سبد ها و یا بشکه های بزرگ ارائه میشد که باتوجه به نیاز طبقات متوسط و کارگران این بسته بندی ها روز به رو کوچکتر میگشت.


اما انقلاب در بسته بندی را می توان در قرن بیستم با ورود پلاستیک که یکی از مشتقات مواد پتروشیمی می باشد دانست.


پلاستیک در شکل های کیسه های پلاستیکی ، نخ ،تسمه و ... ارائه شد .

تسمه

تسمه های بسته بندی یکی از موضوعات فعالیت گروه سینا پک می باشد نوع های مختلفی دارد. دو‌ نوع مورد استفاده در بازار ایران PP یا پلی پروپلین و PET  می باشد.


تسمه های PP :

این نوع از تسمه ها در سایز های 5 الی 19 میلیمتر تولید میگردد.وزنی که تسمه های PP قابلیت تحمل آن را دارد(مواد اولیه درجه یک ) برای کوچکترین سایز یعنی 5 حداکثر 40 کیلوگرم و برای سایز 19 تا 220 کیلوگرم می باشد.

تسمه های PET :

تسمه های پت در حال رقابت با تسمه های فلزی می باشد. این تسمه که عموما در ایران در ساخت بطری به کار می رود ، در کوچکترین سایز یعنی 12 قابلیت تحمل وزن 300 کیلوگرم و در سایز 32 قابلیت تحمل وزن تا 1600 کیلوگرم را دارد.

گروه سیناپک با استفاده از مواد درجه یک و با بهره گیری از بروز ترین دستگاه تولید تسمه توانسته تسمه های با متراژ بیشتر و استقامت بالایی تولید نماید که مناسب تسمه کش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پرتابل و بادی باشد.این تسمه ها در سایز های 5 الی 19 میلیمتر تولید می گردد.

 چاپ روی تسمه از دیگرخدمات گروه سینا پک می باشد .

           

در بسته بندی های اولیه با تسمه ابتدا روشی به نام تسمه کش دستی (جغجغه ای ) ابداع شد، نحوه کار به این صورت بود که تسمه را دور محصول پیچیده به وسیله این دستگاه به دور کارتن سفت کرده بعد قطعه ای به نام بست را بین تسمه ها گذاشته و بعد وسیله ای به نام پرچ کن ، بست را به دور تسمه ها قفل مینمود.با پیشرفت تکنولوژی نمونه های برقی ، شارژی و بادی تسمه کش ها به بازار آمد ، تسمه کش های دستی به دلیل نداشتن سرعت کافی ، تعداد اپرواتور بیشتر در هنگام بسته بندی و زمان بندی طولانی در سیکل تسمه کشی جای خود را به تسمه کش های بروز داد.

تسمه کش ترانس پک:

کشور های زیادی اقدام  به تولید تسمه کش کردند که یکی از معتبر ترین برند  های تولید کننده دستگاه های تسمه کش در جهان ترانس پک (TRANSPAK)  تایوان می باشد.کیفیت بی نظیر و ساخت دقیق با مهندسی بالا هم چنین بروز بودن باعث شد ترانس پک به سرعت به یکی از محبوب ترین تسمه کش های دنیا تبدیل شود به طوری که هم اکنون به تمامی دنیا صادرات عمده دارد.

در ایران گروه سیناپک اقدام به وارد کردن تسمه کش ترانس پک نمود ، این دستگاه ها در گروه تسمه کش های برقی نیمه اتوماتیک ، اتوماتیک ، پرتابل و بادی( بیش از 35 مدل ) با یکسال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.


معرفی تسمه کش های( TRANSPAK )ترانس پک:

دستگاه های تسمه کش نیمه اتوماتیک: تسمه های مصرفی در این دستگاه سایز ۸ الی ۱۴ می باشد.


کار با این دستگاه اسان است، به طوری که در این دستگاه بعد از تسمه گذاری ، تسمه ورودی را دور محصول پیچیده و کافی است به محل مورد نظر برسانید . دستگاه شروع به کار میکند . برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://sinapackgroup.com/تسمه-کش-نیمه-اتوماتیک/
 



تسمه کش های نیمه اتوماتیک




تسمه کش های نیمه اتوماتیک

 

تسمه کش های اتوماتیک:
در انواع و تیپ های مختلف که همگی دارای دروازه های مشخص ۶۰*۸۰ است . مدل TP-6000 این دستگاه در دروازه های ۶۰*۱۲۵ نیز قابل ارائه هست که مناسب  کارخانجان تولیدی ورق‌کارتن ،کارتن سازی،چاپخانه ها و ... می باشد.

 فیلم از دستگاه اتوماتیک TP-6000 :

 https://www.aparat.com/v/bBQyE





تسمه کش های اتوماتیک






تسمه کش های اتوماتیک

  
صفحه مربوط به تسمه کش های اتوماتیک:

 http://sinapackgroup.com/تسمه-کش-های-اتوماتیک/

 

تسمه کش های تمام‌اتوماتیک:
کار با این دستگاه ها بسیار راحت است ، بعد از تسمه گذاری آن در خط تولید گذاشته ،بعد از طی مرحله نهایی  تولید وارد دستگاه شده بهمراه بازوهایی که دارد(مدل های خاص) این کالا را متناسب با دروازه وارد دستگاه می کند  و با تنظیم  اپراتور میتواند هر تعداد تسمه مورد نیاز را دور محصول بسته بندی نماید. شارژ مجدد دروازه بعد از تسمه گذاری از دیگر ویژگی های این نوع از تسمه کش ها می باشد.

https://www.aparat.com/v/CGRuc





تسمه کش های تمام اتوماتیک

 
صفحه مربوط به تسمه کش های تمام اتوماتیک:

http://sinapackgroup.com/تسمه-کش-تمام-اتوماتیک/

تسمه کش های پرتابل و‌ بادی:

مناسب برای بسته بندی های روی پالت و کارتن های سنگین .

این تسمه کش هاقادر به بسته بندی با تسمه های PET  و PPبوده

که سایز تسمه باید بین 19 mm – 9 mm  باشد.




فیلم این تسمه کش ها:

https://www.aparat.com/v/fzctr

 

تعمیرات

در ادامه باید خاطر نشان کرد این دستگاه ها مانند هر دستگاه دیگر احتیاج به سرویس و یا تعمیر دارد.

*گروه سینا پک اقدام به احداث بزرگترین تعمیرگاه تسمه کش در ایران و آموزش نیروی خدماتی و تعمیر کار  برای ارائه هر چه بهتر خدمات و کیفیت  کرده است.

تامین قطعات
بعد از تعمیر مهم ترین نکته بحث تامین قطعات است .

*با توجه به نیاز بازار و خدمات این گروه اقدام به تولید قطعات  تسمه کش ها ی ترانس پک در ایران نموده ، این قطعات شامل:  پایه برد ، المنت ، قطعات برش ، پرس و ... می باشد .

شعار گروه سینا پک‌از شروع فعالیت این است:

«در بسته بندی کیفیت ، سرعت ، دقت ،قدمت و اقتصادی»

تماس با ما:
وبسایت گروه سیناپک :
www.sinapackgroup.com
تلفن :
۰۲۱-۶۶۹۵۶۰۳۰
همراه:
۰۹۱۲۱۲۱۰۳۸۰
اینستاگرام:
www.instagram.com/sinapackgroup

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه سینا تسمه تمام اتوماتیک نیمه اتوماتیک بسته بندی دستگاه ها تسمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر

پژوهش محققان بریتانیایی نشان می‌دهد که تولیدکنندگان معروف جهان مانند ام‌اندامز (M&Ms)، اریو (Oreo) و کیندر سورپرایز (Kinder Surprise) با ترفندهای غیراخلاقی، بسته‌بندی‌ها را به‌گونه‌ای طراحی‌ می‌کنند که کودکان را به هوس برای خوردن شیرینی و غذاهای ناسالم بیندازند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، طبق یک گزارش، شرکت‌های مواد غذایی از رنگ‌های روشن جذاب و شخصیت‌های کارتونی در تلاشی «غیراخلاقی» استفاده می‌کنند تا بچه‌ها را به سمت خواستن شیرینی‌ها و خوراکی‌های ناسالم سوق دهند. گروهی از کارشناسان تغذیه ۲۶۲ محصول غذایی شیرین فروخته شده در بریتانیا را با بسته‌بندی‌های خاص کودکان مورد بررسی قرار دهند که توسط ۱۰ شرکت بزرگ مواد غذایی ساخته شده بود.

این کمپین تحقیقاتی تولیدکنندگان مواد غذایی را متهم کرده است که به‌عمد از بسته‌بندی‌هایی استفاده می‌کنند که برای «تسخیر ذهن‌های کودکان» طراحی شده است تا مواد غذایی ناسالم بیشتری را بفروشند.

تحقیق گروهی از متخصصان مواد غذایی دانشگاه کوئین مری لندن نشان داد که:

۷۸ درصد این محصولات به دلیل محتوای چربی، نمک یا قند ناسالم تلقی شدند. ۶۷ درصد از افرادی که عکس یک شخصیت کارتونی را روی جلد خود داشتند، ناسالم بودند. ۸۰ درصد محصولات از رنگ‌های روشن و همچنین الگوهای سرگرم‌کننده و نوشته‌ها برای جلب توجه کودکان استفاده می‌کنند.

در این پژوهش مشخص شد که پاستیل‌های رنسام (Randoms)، کیندر سورپرایز (Kinder Surprise)، ام‌اندامز (M&Ms) همگی جزو خوراکی‌های ناسالمی دسته‌بندی می‌شوند که با وجود داشتن جلدهای رنگارنگ و جذاب برای کودکان، دارای شکر و چربی نامناسب برای کودکان هستند.

نتایج تحقیق نیز نشان داد که همه ۵۸ محصول جذاب مختص کودکان که توسط برند موندلیز، مالک برندهای Cadbury، Oreo، Milka و Dairylea، تولید شده است، ناسالم بودند.

در ماه فوریه، وس استریتینگ، مقام ناظر بر فعالیت وزیر بهداشت بریتانیا، ابراز نگرانی کرد که «به عنوان شهروند ما به‌شدت تحت تأثیر بازاریابی [غذایی] هستیم که دائماً به ما عرضه می‌شود و اکنون یک مورد فوریت برای اعمال محدودیت‌های جدید در بسته‌بندی مواد غذایی وجود دارد.»

پیش از این نیز سازمان دیده‌بان مردمی موسوم به «Public Eye» اعلام کرده است شیر خشک و غلات مخصوص نوزادان با نام‌های تجاری Cerelac و Nido که توسط شرکت سوئیسی نستله (Nestlé) برای کشورهای فقیر آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین تولید می‌شود، دستورالعمل‌های ضدچاقی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اروپا را نادیده گرفته است.

کد خبر 749925

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند