Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع نمایندگان هرمزگان در پیامی با تسلیت شهادت دو بانوی هرمزگانی در راه دفاع از سلامت جامعه، این دو شهیده را الگوی مسؤولیت‌پذیری برشمرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت جانباختن بانو سعادت سجادیان به عنوان دومین شهیده سلامت در این استان، شهدای عرصه سلامت را مصداق الگویی عینی از مسؤولیت‌پذیری و ایمان به خدمت به مردم برشمرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این پیام آمده است: بانو آرزو باهو و بانو سعادت سجادیان در حالی در پی عوارض ناشی از ابتلای به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که در عرصه سلامت، پیشقراولان تلاش برای نجات مردم از این بیماری منحوس بودند و بدون شک روح بلند آنان قرین رحمت الهی و برکات وسیع الهی خواهد بود.

شهادت این دو بانوی فعال در عرصه سلامت زنگ هشداری برای همه ما است تا با رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی و درمانی، فشار بر کادر پرستاری و درمانی و بهداشتی استان را کاسته و ضمن صیانت از جان خود و خانواده‌هایمان، از فشار ناشی از افزایش ابتلای به کرونا و موارد حاد بستری در بیمارستان‌ها نیز بکاهیم.

به گزارش فارس، نمایندگان هرمزگان از زمان آغازبکار مجلس جدید با پیگیری‌های همه‌جانبه در راستای تقویت امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی استان، با همراهی استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان موفق به جذب تجهیزات و اعتبارات ویژه‌ای به استان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند که به گفته احمد جباری رییس مجمع نمایندگان هرمزگان، این تلاش‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع نمایندگان هرمزگان آرزو باهو اعتبارات کرونایی نمایندگان هرمزگان مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه