Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:02:02 GMT

کشف 150 تن شکر احتکار شده در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۴۷۴

کشف 150 تن شکر احتکار شده در فلاورجان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 150 تن شکر احتکار شده به ارزش 12میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان فلاورجان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان مطلع شدند، مقدار زیادی شکر در یک کارگاه احتکار شده که بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان سازمان معدن و تجارت از محل بازرسی کردند که ۱۵۰ تن شکر احتکار شده کشف شد.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله احتکار شده ۱۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

میرحیدری اظهار داشت: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلیس نقش به سزایی در شناسایی و مقابله با مفسدان اقتصادی و محتکران دارد و اینگونه افراد که نیازهای اساسی و مایحتاج مردم را برای سود بیشتر احتکار یا قاچاق می‌کنند بدانند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی روبرو می شوند و هرگز به آنان اجازه جولان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان کشف پلیس احتکار احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین