Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اینترتیمنت ویکلی، سم لوینسون خالق سریال سرخوشی، با همکاری زندیا و جان دیوید واشنگتن در دوران همه‌گیری ویروس کرونا مخفیانه فیلمی به تولید رسانده است. این فیلم که مالکم و ماری (Malcolm & Marie) نام دارد بین ۱۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه (۲۸ خرداد تا ۱۲ تیر) در کالیفرنیا تصویربرداری شده است. این پروژه اگرچه مخفیانه ضبط شده اما صنف نویسندگان، بازیگران و کارگردانان آن را تأیید کرده‌اند و عوامل با رعایت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلوی دوربین رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
از داستان مالکم و ماری اطلاعاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود که فیلم یادآور داستان ازدواج (Marriage Story ) است و مضامین اجتماعی مختلفی که دنیا در حال تجربه است در آن وجود دارد. تولید پروژه در یک لوکیشن صورت گرفته و سعی شده از تهویه‌ هوا استفاده شود.
تمامی عوامل و بازیگران پیش از ورود به محل فیلمبرداری به مدت دو هفته در خانه‌های مجزا ساکن و قرنطینه شده‌اند. آن‌ها پس از ملاقات با یکدیگر نیز فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت و و از ماسک استفاده کردند. بازیگران در محوطه‌ باز تمرین کردند تا بهتر بتوانند فاصله‌ اجتماعی را حفظ کنند، در حین فیلمبرداری هیچ‌کس اجازه‌ ورود یا خروج نداشته است.
لوینسون بودجه‌ این پروژه‌ را با همکاری همسرش اشلی، زندیا، واشینگتن و کوین توران تهیه‌کننده تأمین کرده است. او در سریال سرخوشی با زندیا همکاری کرد و اواسط ماه مارس فیلمبرداری فصل دوم را متوقف کرد. مارسل ریو فیلمبردار سریال سرخوشی و مایکل گراسلی طراح صحنه در فیلم سینمایی مالکم و ماری با وی همکاری کرده‌اند.

برچسب‌ها کرونا هالیوود اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا هالیوود اکران فیلم کرونا هالیوود اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی

پوران درخشنده که این روزها دو پروژه سینمایی و ادبی را همزمان پیش می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، گفت: همچنان در حال نگارش رمان «مادرم ایران» هستم.
او درباره این کتاب که پیش‌تر اعلام شده بود آن را بر مبنای زندگی مادرش می‌نویسد، اظهار داشت: کار نگارش این رمان در مراحل آخر خودش است و پس از انتشار کتاب، مقدمات تولید یک سریال برای شبکه نمایش خانگی بر اساس آن آغاز خواهد شد.
کارگردان تحسین شده «پرنده کوچک خوشبختی»، «شمعی در باد» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه جدید سینمایی‌اش گفت: همچنان در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت هستم.
او که عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا و کارگردانان مستقل آمریکاست و در سال ۱۳۷۷، فیلم «عشق بدون مرز» را به عنوان محصول مشترک در آمریکا با حضور ۴۰ بازیگر آمریکایی و ۱۰ بازیگر ایرانی ساخته بود، درباره کتسنیگ فیلم تازه خود اظهار داشت: مذاکره با بازیگران مدنظر ایرانی و خارجی ادامه دارد و هنوز با کسی توافق نهایی حاصل نشده است.
درخشنده که غالبا در کارهای داستانی خود نیز به مبنای پژوهش و مستندنگاری وقایع توجه می‌کند، درباره این که «عشق» تا چه حد بر اساس ماجراهای واقعی پیش می‌رود، گفت: بله، این بار هم مثل همیشه کار بر مبنای واقعیت‌های اجتماعی شکل می‌گیرد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس