Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، در ستاد استانی برنامه‌ریزی محرم ۱۴۴۲، اظهار داشت: عشق و محبت به اهل‌بیت (ع) به‌ویژه اباعبدالله الحسین (ع) در دل مسلمانان موج می‌زند و این عشق و محبت واقعی را به هیچ وسیله‌ای نمی‌توان خاموش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این‌که همواره در وجود انسان و زندگی انسان‌ها حقیقتی به نام محبت و عشق وجود دارد، افزود: محبت و ارادت به امام حسین (ع) تنها مختص شیعیان و مسلمانان نیست، بلکه همه بشریت و همه انسان‌های آزادی‌خواه به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند، چراکه آن حضرت نماد عزت، ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی و حریت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این‌که میلیون‌ها انسان عاشق اعم از شیعه، سنی، مسیحی و… در ایام اربعین با خطرات و زحمات فراوان، صدها کیلومتر راه را می‌پیمایند تا خود را به مضجع شریف امام حسین (ع) برسانند، به دلیل رنگ خدایی است که در عاشورا وجود دارد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: عشق به امام حسین و برگزاری مراسم عزاداری برای سالار شهیدان و یاران باوفایش نماد ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی ماست و این مهم در پوست و خون ما جای گرفته است و به این راحتی دشمن نمی‌تواند از عشق و ارادت ما به اهل‌بیت (ع) بکاهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: هیئت‌های مذهبی در ایام محرم باوجود کرونا تعطیل نمی‌شوند و به اجرای مراسم عزاداری ادامه خواهند داد؛ اما این بدان معنا نیست که اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نادیده گرفته شود، هرچند هیئت‌ها و مساجد در مراسم لیالی قدر نشان دادند که بیشتر از دیگر اماکن عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا هستند.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی حقیقی امروزی گفت: برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی در فضای مجازی با استفاده ابزاری از این بیان که «هیئت تعطیل نیست» درصدد هستند دلیل شیوع بیشتر کرونا را به بازگشایی مساجد و برگزاری مراسم مذهبی ربط دهند؛ اما مسئولان فرهنگی با همکاری علما و روحانیون و فعالان مذهبی مساجد با هوشیاری کامل بر اجرای اصول بهداشتی در اجرای مراسم تأکید و نظارت داشته و دارند و نمی‌گذارند این‌گونه مسائل در اعتقادات دینی مردم خلل ایجاد کند.

کد خبر 4969736

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خادمی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ماه محرم ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه خراسان شمالی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در فلسطین از دستاورد کشورهای غربی مدعی دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی، اظهار کرد: باید همه مردم قوانین را رعایت کنند و مسئولان نیز توجه داشته باشند که زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با اشاره به جولان و خطرساز بودن فعالیت خودروهای شوتی، افزود: این افراد علاوه بر جان خود، جان انسان‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خودروهای فرسوده نیز باید از رده خارج شوند، گفت: جاده‌ها نیز باید علاوه بر داشتن ایمنی لازم، علائم راهنمایی و رانندگی در کنار آنها پیش‌بینی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، کلام، استادی برجسته، متفکر، انسانی شایسته، انقلابی، شاگرد امام و شخصیت برجسته‌ای بود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی است، خاطرنشان کرد: فقدان این عالم برای جامعه، دانشگاه و کشور خسارت بار بود.

وی با بیان اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، افزود: تعلیم و تربیت جامعه رسالت عظیمی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تطهیر افکار، فکر و تزکیه بر عهده معلمان است، گفت: امروز علم تبدیل به یک جریان نگران کننده شده و در قالب بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

وی ضمن تاکید بر اینکه علم امروز باید مهد آرامش بشریت باشد، تصریح کرد: متأسفانه استفاده نادرست از علم باعث شده تا علم امروز تبدیل به کشتار و ناامنی بشر شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه باید در کنار علم تزکیه باشد تا انسان‌ها را به قتلگاه نبرد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه در غزه شهید، حدود ۸۰۰۰۰ نفر زخمی و چند میلیون انسان دیگر نیز آواره شدند که همه این‌ها دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است.

وی روز کار و کارگر را تبریک گفت و از همه زحمات، تلاش‌ها و رنج‌های کارگران که باعث رونق چرخ اقتصاد و تولید می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اگر کار نباشد جامعه تعطیل خواهد شد؛ کارگران امروز شرایط خاصی دارند و باید نسبت به بیمه، رفاه، آسایش و بازنشستگی آنها توجه و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

کد خبر 748089

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود