Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ‌زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیرساز در زنجان خبر داد و گفت: در مجموع 40 افتتاح طی هفته بهزیستی انجام می‌شود.

رباب موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افتتاح و کلنگ‌زنی نزدیک به 40 طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: این افتتاح‌ها 21 تا 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعار شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان، طارم، خدابنده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان افزود: در هفته بهزیستی 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی، ساختمان اداری طارم، مراکز مثبت زندگی، مرکز غیرانتفاعی cbr، مرکز مشاوره خانواده و دیگر طرح‌ها در سطح استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای 14 سال تصریح کرد: در حال حاضر 14 مرکز روزانه و 10 مرکز شبانه‌روزی در حوزه توانبخشی که 6 مرکز برای نگهداری شبانه‌روزی معلولین کم توان ذهنی تاسیس شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ‌زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیرساز در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت بلند خیران اولین مرکز غیردولتی نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  به همت یک خیر در زنجان کلنگ‌زنی خواهد شد.

موحد یادآور شد: طبق افکار سنجی صورت گرفته از طریق مرکز «ایسپا» اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته که این اعتماد را می‌توان در افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی به بهزیستی و حضور خیرین در بهزیستی شاهد بود.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان فضاسازی شهری، پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع‌رسانی وسیع خدمات بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته بهزیستی افکار سنجی برنامه نگهداری کودکان بی سرپرست مرکز نگهداری کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر