Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:15:25 GMT

غیبت ۴ مصدوم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۹۴۷

غیبت ۴ مصدوم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز نمی‌تواند از چهار مصدوم خود بهره ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم اظهار داشت: محمد نادری که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود، برنامه‌های خود را زیر نظر کار پزشکی و مربی بدنساز دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین شرایط برای امید عالیشاه نیز وجود دارد که از ناحیه کشاله مصدوم بود. وحید امیری از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که به همین ترتیب زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد، اما محسن ربیع‌خواه با آسیب‌دیدگی از ناحیه پاشنه پا، فعلاً تحت نظر کادر پزشکی است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن مسابقه با ماشین‌سازی تبریز، با صلاحدید سرمربی تیم مقرر شد این چهار بازیکن در این بازی حضور نداشته باشند و برنامه‌ها جهت بهبودی و آماده‌سازی آنها برای دیدارهای آینده آماده شود.

تدارک بازیکنان پرسپولیس برای خداحافظی با بیرانوند در روز غیبت سنگربان جدید آنتورپ

پزشک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم این چهار بازیکن با کامل شدن دوره آماده‌سازی پس از بهبودی آسیب‌دیدگی، بعد از بازی با ماشین‌سازی در اختیار سرمربی قرار بگیرند.
انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... کُری‌خوانی‌ برخی مدیران استقلال و پرسپولیس به سبک کانال‌های تلگرامی/ چرا وزارت ورزش نقش نظارتی‌اش را فراموش کرده است؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تیم فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز پرسپولیس ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد