Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران دومین دوره کارگاه‌های تخصصی خود را برگزار می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛کمیته  آموزش  انجمن صنفی هنرمندان شهر تهران در راستای مهارت افزایی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی،  دومین دوره‌ تخصصی آموزشی تابستانه  خود را  در حوزه بازیگری با عنوان "شیرجه‌های نزده در بازیگری"، کارگردانی سینما و تئاتر، تهیه‌کنندگی و نویسندگی و صداسازی، طراحی صحنه با حضور اساتید  مجرب از جمله آرمان طیران، محمد قدس، هومان فاضلی، مسعود آب پرور، میرحسین دریابیگی، آرمان فقیهی، پریشاد مستوفی و مجتبی رهشناس آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره تخصصی "شیرجه‌های نزده در بازیگری" با چهار سر فصل "شیرجه بیان استمراری" با حضور محمدصادق ملک، "شیرجه حس و عاطفه در بازیگری" با حضور مهران امام‌بخش، "شیرجه زبان بدن" با حضور نسیم ادبی و "شیرجه تخیل، تجسم و بداهه" با حضور شبنم فرشادجو پذیرای علاقمندان خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام انجمن صنفی taaotehran@ مراجعه و  جهت ثبت‌نام با شماره‌های 26113532-021، 26113531-021، 26113431- 021 تماس حاصل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر شهر تهران کارگاه های تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی