Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر توکلیان با تاکید بر اینکه هیچ چیز بیشتر از سلامتی ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران اهمیت ندارد به خبرنگار مهر گفت: بحث برگزاری لیگ کشتی در این شرایط از اساس غلط است، چرا که ما باید در ابتدا امکانات برپایی چنین رویدادی را در سطح کشور مهیا کنیم. طبیعتا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و آمار نگران کننده مرگ برخی مبتلایان نمی‌توان به راحتی در خصوص لیگ کشتی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما باید به این نکته توجه کنیم که آیا سالن های کشتی در ایران، شرایط و استانداردهای برگزاری لیگ کشتی در این وضعیت را دارد و اصلا می توان سلامت کشتی گیران، مربیان، تماشاگران و عوامل اجرایی لیگ کشتی را در این سالنها تضمین کرد؟

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: برخی مسابقات رشته های ورزشی را می توان در فضای باز برگزار کرد که حساب آن رشته ها از کشتی جداست؛ اما آیا می توان رشته پربرخوردی همچون کشتی را در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار کرد؟ بسیاری از ورزشکاران ما ممکن است نشانه هایی از بیماری را نداشته باشند، اما این امکان وجود دارد که هر کدام از آنها ناقل باشند.

توکلیان افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی که خودم سالیان سال سابقه حضور در لیگ کشتی را به عنوان کشتی‌گیر و سرمربی داشتم، معتقدم برگزاری لیگ برتر در این وضعیت یک اشتباه بزرگ خواهد بود. حال اینکه با عقد قرارداد با کشتی گیران و مربیان به همه فشار بیاوریم که زودتر لیگ برگزار شود، واقعا کار منطقی و درستی نیست. از سوی دیگر اسپانسرهای وارد شده به لیگ کشتی هم باید این موضوع را قبول کنند که فعلا شرایط برای مسابقات مهیا نیست و شاید مجبور شوند تا سال آینده برای برگزاری لیگ منتظر بمانند.

وی ادامه داد: وخامت اوضاع جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به حدی است که مجامع بین المللی ورزشی، بازیهای المپیک را هم به تعویق انداخته اند و چه بسا اصلا در سال آینده هم شاهد برگزاری المپیک نباشیم. حال چطور می توان در این وضعیت حرف از برگزاری لیگ زد و همه چیز را عادی جلوه داد. بی تردید ممکن است برگزاری لیگ کشتی تا سال آینده به تعویق بیافتد، چراکه طبق شواهد، موج کرونا ممکن است در فصل پاییز و زمستان با شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

این مربی خراسانی در پایان گفت: ویروس کرونا با هیچکس شوخی ندارد و ممکن است در هر فردی بصورت کاملا مجزا تاثیرگذاری داشته باشد. در نتیجه نمی توان با یک نسخه و روش مشخص و همیشگی به جنگ کرونا رفت، چراکه این ویروس مدام در حال تغییر است و همچنان تا مدتها، تهدید بزرگی برای سلامت مردم ایران و جهان تلقی خواهد شد.

کد خبر 4968833 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر توکلیان کشتی آزاد فدراسیون کشتی ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال برگزاری لیگ لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • فیزیکدانان، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند!
  • فیزیکدانان، تعداد جهان‌های موازی را کشف کردند
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد