Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه نیشابور گفت: اداره اوقاف با کمک خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «مسئولین چرا به زیرساخت دانشگاه نیشابور کمک نمی‌کنند» را ثبت کرده و در خواست پیگیری آن را داشتند.

رئیس دانشگاه نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صادقی سمرجانی ادامه داد: متولی بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است که این بودجه براساس تعداد دانشجو، رشته‌های دانشگاهی، هیات علمی و مدت زمان تاسیس به دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی متذکر شد: با توجه به مدت زمان تاسیس دانشگاه نیشابور و بقیه موارد که در مراحل ابتدایی است، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بودجه و اعتباری به دانشگاه نیشابور اختصاص نداده است.

رئیس دانشگاه نیشابور عنوان کرد: سازمان اوقاف نیشابور با جذب خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه کمک کند تا زودتر زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور ساخته شود.

چاپ اوراق وقف؛ بهترین راهکار برای تکمیل پروژه‌های ناتمام دانشگاه نیشابور

رئیس اداره اوقاف نیشابور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: خیرین علاقمند در حوزه علم و فناوری مستقیم به سراغ دانشگاه‌ها می‌روند.

حجت‌الاسلام صادق خلیلی ادامه داد: مردم از طریق اوقاف برای دانشگاه هزینه نمی‌کنند، در سازمان اوقاف به سبب نهادینه شدن، مردم در زمینه امام حسین(ع) و روضه خوانی وقف می‌کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه باید از طریق استادان، دانشجویان فعال و خانواده‌هایشان آگاهی‌سازی کنند تا با همکاری دانشگاه و روحانیون مبلغ در اداره اوقاف خیرین جذب شوند.

رئیس اداره اوقاف نیشابور بیان کرد: در شرایط کنونی چاپ اوراق وقف بهترین راهکار برای تکمیل پروژه‌های ناتمام دانشگاه نیشابور است.

خلیلی افزود: دانشگاه نیشابور بودجه لازم برای تکمیل پروژه‌های ناتمام یا خرید تجهیزات لازم را به اداره اوقاف اعلام کند تا با چاپ اوراق وقف‌نامه دست جمعی و فروش اوراق وقف به واقفان و خیرین بودجه لازم فراهم شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه نیشابور دانشجو بودجه برای تکمیل پروژه زیرساخت های دانشگاه دانشگاه نیشابور اداره اوقاف اوراق وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام