Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک باشگاه استقلال آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی اظهار داشت: این بازیکن به دلیل احساس درد در اواسط تمرین روز پنجشنبه، از زمین تمرین خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی در خصوص وضعیتش صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بازیکن دو MRI گرفته شد که نتایج آن طبیعی بود و خود این بازیکن احساس دردی نمی‌کرد، ولی در تست فانکشنال (عملکردی)، او احساس درد داشت و به همین دلیل مجوز تمرین کردن برای او صادر نشد و او باید فیزیوتراپی کند.

وی ادامه داد: در خصوص وضعیت ارسلان مطهری هم باید بگویم که خوشبختانه کارهای درمانی او به خوبی پیش رفته و از روز یکشنبه او تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

10 درصد مطالبات استقلالی‌ها پرداخت شد

 

انتهای پیام/
 

R1351/P/S33,3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال استقلال بیشتر بخوانید... دیدار فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان لغو شد/ برگزاری دیدار استقلال و تراکتور در موعد مقرر آغاز تمرینات استقلال پس از اعلام برنامه سازمان لیگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

به گزارش مهر، اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901529

دیگر خبرها

  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش