Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی مطالعات علوم قرآن مربوط به بهار ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرسhttp:jqss.isca.ac.ir نمایه گردید.

«نقد و بررسی نظریه گلدتسیهر دربارۀ اختلاف قرائات در قرآن» نوشته محمدصادق یوسفی‌مقدم و ریحانه حقانی؛ «مرجعیت علمی قرآن با تأکید بر اندیشه‌های قرآن‌شناختی رشید رضا» به قلم سیدعلی‌اکبر حسینی رامندی؛ «قرآن خاستگاه عزت و مقاومت» اثر سعید بهمنی؛ «جامعیت قرآن در معناداری زندگی با نگاهی به آرای علامه طباطبایی (ره)» نوشته کبری جهانی و ریحانه حقانی از جمله مقالات این شماره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «نقش توحیدباوری در مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم» نوشته علی خراسانی؛ «مبانی قرآنی و روایی مقاومت در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» به قلم غلامحسین اعرابی؛ «بررسی مستندات حدیثی دکتر سها برای اثبات نسخ نافی وحیانیت قرآن» اثر فرج‌الله میرعرب و حسین رضایی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه مطالعات علوم قرآن در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، پرتال جامع علوم انسانی و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

کد خبر 4970202

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن تفسیر قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب امام رضا ع ویروس کرونا دهه کرامت کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع عالی حکمت اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی قرآن معرفی نشریات فلسفه حقوق بشر تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه جاسوسی آنها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر جمعه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مقر «السروات» در مقابل شهرک یارون با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعدازظهر جمعه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه رویسات العلم در بلندی‌خای اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب و به وصرت مصتقیم هدف قرار دادند.

کد خبر 6095950

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه