Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:18:41 GMT

بیژن حیدری‌: مشکلی برای قضاوت در لیگ برتر ندارم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۶۰۱

بیژن حیدری‌: مشکلی برای قضاوت در لیگ برتر ندارم

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: با شرایطی که از نظر بدنی بدست آوردم، آمادگی قضاوت در هفته‌های آینده لیگ برتر را دارم. - اخبار ورزشی -

بیژن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت خود بعد از مصدومیت در تست آمادگی جسمانی داوران اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بهتری دارم، تمرینات خود را در زمین چمن آغاز کردم و همزمان با تمرینات بدنسازی، آب درمانی و فیزیوتراپی را هم پشت سر گذاشتم و در طول هفته چندین جلسه تمرینات بدنی را در دستور کار قرار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازگشت خود برای قضاوت در مسابقات لیگ برتر افزود: با آمادگی که در حال حاضر دارم و از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارم، اگر مشکلی رخ ندهد و خدا کمک کند می‌توانم در هفته آینده قضاوت کنم که البته این موضوع بستگی به نظر کمیته داوران دارد.

اعلام اسامی داوران 5 دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال داوران فوتبال ایران بیشتر بخوانید... ناراحتی شدید داوران از عدم گرفتن تست کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال داوران فوتبال ایران فوتبال داوران فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت گفت:برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

وی افزودکبرنامه‌های هفته سلامت از طریق تقویت فرهنگ مشارکتی، یادگیری سازمانی، توانمندسازی و تقویت فرهنگ شهروندی اثربخشی‌های خاصی دارند در واقع ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است، یعنی برپایه دانش، باور و نگرش رفتار‌ها در هویت بخشی زندگی دانش آموزان و جامعه عمل می‌کنند.

اسدی گفت:ایام هفته سلامت یک پویش همگانی برای موضوع سلامت است. هفته سلامت مختص به یک نهاد خاص نیست و تمام افراد و نهاد‌های رسمی و غیر رسمی جامعه در این پویش همگانی نقش ایفا کنند.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!