Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فناوری‌های سازمان مالیاتی از حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی مودیان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی خانی  در مکاتبه‌ای با محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی از حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی مودیان خبر داد.

در این نامه آمده است : بازگشت به نامه شماره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورخ 1399.4.2 در خصوص امکان ثبت و ارسال الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی عملکرد 1398 از طریق اتحادیه ها و تشکل های صنفی، به استحضار می رساند، با عنایت به شرایط حال حاضر کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع، این معاونت اقدام به حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی مؤدیان نموده است. بنابراین مودیان مالیاتی آشنا به کاربرد رایانه می توانند از طریق رایانه های شخصی اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه خود و وابستگان نمایند.

به علاوه همه اتحادیه ها و تشکل های صنفی و دفاتر خدمات الکترونیکی می توانند بدون محدودیت نسبت به ثبت و ارسال اظهارنامه های الکترونیکی مبادرت کنند.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مالیات بیشتر بخوانید... انتقاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از معافیت مالیاتی مشاغلی که درآمد میلیاردی دارند ۷۵ درصد فعالان اقتصادی استان کرمان دغدغه مسائل بانکی و مالیات دارند امام جمعه ساری: هزینه کرد درآمدهای مالیاتی شهرداری‌های مازندران بررسی شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مالیات مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی