Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-حکم زندان «پارک گئون هی» رییس جمهوری پیشین کره جنوبی که پیش از این دو بار به ۲۵ و ۳۲ سال زندان محکوم شده بود در دادگاه تجدید نظر ۲۰ سال اعلام شد.

به گزارش یونهاپ، دادگاه تجدید نظر سئول امروز جمعه همچنین اعلام کرد خانم پارک باید علاوه بر زندان، ۲۰ میلیون وون جریمه نیز بپردازد.

دادگاه تجدید نظر کره جنوبی پیش از این خانم پارک را در پرونده فساد به ۲۵ سال حبس محکوم کرده بود اما دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرد و دستور داد پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت به منابع دولتی و دخالت در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۶،  دریافت رشوه، سوءاستفاده از قدرت و تهدید از جمله جرایم خانم پارک است.

پارک پس از اعتراضات فراوان خیابانی در سال ۲۰۱۷ از سمتش برکنار و سپس بازداشت شد بعد از او مون جائه این از حزب لیبرال دموکرات به سر کار امد.

 پیش از این نیز دادگاهی در کره جنوبی «لی میونگ باک» دیگر رئیس جمهوری پیشین این کشور را به اتهام رشوه خواری به ۱۵ سال زندان محکوم کرد وی چهارمین رئیس جمهوری پیشین این کشور است که به اتهام فساد مالی به زندان محکوم می شود.  

لی متهم به دریافت ۱۰ میلیون دلار رشوه از شرکت سامسونگ و سازمان جاسوسی دولت خود شده بود، اما با رد این اتهام ها این پرونده را ناشی از انگیزه های سیاسی دانسته بود.
 
وی همچنین متهم به اختلاس میلیون ها دلار و اختفای مبالغ دریافتی است و از پرداخت های مالیاتی گریخته و از مقام خود برای امور خصوصی سوء استفاده کرده است. 

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دادگاه تجدید نظر زندان محکوم کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی