Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز جمعه به نقل از سعید ضیا اعلام کرد: همچنین  یک دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید برای این مرکز خریداری شده است و در حال راه‌اندازی و نصب است که خدمت‌رسانی بهتر و کمک به تسریع در روند تشخیص بیماران کووید ۱۹ مزایای اضافه شدن این دستگاه خواهد بود.

وی یادآورشد:آمار مراجعان این مرکز از ابتدای بیمارستان به عنوان سنترال کرونا تاکنون بیش از چهارهزار سی‌تی‌اسکن، دوهزارو ۵۰۰ سونوگرافی و رادیولوژی برای بیماران مشکوک به کووید ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت:: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا به پنج هزار بیمار مشکوک به کرونا خدمات پاراکلینیک و بستری ارائه‌شده است.

دکتر عاطفه اسفندیاری اظهارداشت: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعین به تریاژ اولیه این مرکز تاکنون بیش از پنج هزارنفر بوده است که توسط پزشک تریاژ و طب اورژانس و متخصصین عفونی ویزیت شده و جهت انجام نمونه‌گیری به آزمایشگاه و رادیولوژی ارجاع داده‌شده و در صورت نیاز به خدمات و مراقبت‌های بیشتر بستری‌شده‌اند.

مسئول آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ آزمایشگاه این مرکز به صورت فعال مراحل نمونه‌گیری و آزمایش‌های مربوط به بیماران را به صورت سرپایی و بستری انجام داده است.
دکتر علیرضا باستین افزود: آزمایش‌های که در مرحله اول غربالگری انجام‌شده است شامل CBC،ESR و CRP به روش کمی است که پس از بستری بیمار و بسته به علائم آن آزمایش‌های تکمیلی نیز ازجمله BUN،Cr،CPK،LDH و ABG بر روی خون افراد صورت می‌پذیرد.
وی اضافهکرد: هم‌زمان با این آزمایش‌های بنا به درخواست پزشک متخصص در طول شبانه‌روز از حلق و بینی بیماران نیز تست‌های نمونه‌گیری مولکولی PCR انجام می‌گیرد.

دکتر باستین افزود: در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا آزمایش‌های CBC و Cr و BUN به عنوان بیش‌ترین و پرتکرارترین روش‌های آزمایشی کووید ۱۹ بوده‌اند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوشهر بهداشت و سلامت ویروس کرونا زمان شیوع کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کرد که الگو‌های مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارز‌های دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است