Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از محل اجرای این طرح و اسکله تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی اظهار داشت: بندر چابهار در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی کرده و امیدواریم به یکی از مکان های مهم ورود کالاهای اساسی در آِینده تبدیل شود.

حسین مدرس خیابانی افزود: تجهیزات و امکانات و سرمایه گذاری انجام شده از سوی دولت در بندر چابهار قابل تقدیر است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه و اشتغال به نحو احسن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساخت مخازن ۱۰۰ هزار تنی روغن خوراکی در بندرچابهار می تواند زمینه ورود و ذخیره سازی کالای اساسی روغن را در این بندر اضافه کند.

وی با بیان اینکه حمل سریع کالاهای اساسی از بندر چابهار از اولویت های دولت است برای همین منظور رییس جمهوری بر توسعه بندر چابهار نظارت می‌کنند، خاطرنشان کرد: توسعه بندر چابهار می تواند کمک بزرگی برای کشور باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در این مراسم گفت: ساخت مخازن ذخیره سازی روغن به ورود کالای اساسی بیشتر کمک می کند و پس از بهره برداری می توان کشتی حامل روغن در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کند.

بهروز آقایی از حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از محل اسکله تخلیه حمل و بارگیری اقلام و کالاهای اساسی در بندر چابهار قدردانی کرد و افزود: مسوولان می توانند از نزدیک مسائل و مشکلات را بهتر پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از اسفند پارسال تا پایان خرداد امسال ۱۴ کشتی حامل ۴۵۰ هزار تن کالای اساسی و فله و خدمات بازرگانی دولتی در بندرچابهار پهلوگیری کرده که پس از عملیات تخلیه و بارگیری محموله های آنها به استان‌های شرقی کشور ارسال شده است، این امر نشان دهنده اهمیت استراتژیک بندر چابهار در ورود کالاهای اساسی و تامین نیازهای کشور از این بندر اقیانوسی است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی چابهار سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی چابهار کالاهای اساسی بندر چابهار کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید

آرش آریانژاد از سرریز ۸ سد در استان کردستان خبر داد و گفت: حجم آب ذخیره پشت سد‌های کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری ۴۲۰ میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: شهرستان مریوان با حدود هزار میلی متر و بانه با ۸۰۰ میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سد‌های استان جاری گردیده، این امر منجر به سرریز ۸ سد در کردستان گردید.

آریانژاد با اشاره به اینکه سامانه جدید بارشی در راه استان است، توصیه کرد: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان کردستان برای روز‌های دوشنبه ۱۷ و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، با توجه به پیش‌بینی حجم بارش‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌گردد شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سد‌های استان اکیداً خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک