Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدالدین یوسفی در مراسم بهره برداری از طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک با حضورسرپرست وزیر صمت و استاندار سیستان وبلوچستان اظهار داشت: طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با ظرفیت سالانه هشت هزار تن است.

وی افزود: تولید قوطی کنسرو تن ماهی در کنارک سالانه به ۳۴۸ میلیون عدد رسیده که می‌تواند به افزایش تولید تن ماهی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با هدف افزایش تولید در راستای جهش تولید اجرا شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک گفت: طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک یکی از طرح های مهم است که به دستور رییس جمهوری دیروز /پنجشنبه/ از طریق ویدئوکنفراس افتتاح شد.

عبدالحمید دوستینی افزود: این شهرستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید تن ماهی دارد و ۸۰ درصد صیادان سیستان و بلوچستان در این منطقه مشغول صید ماهی هستند.

وی با بیان اینکه ۶۴ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع شیلاتی در کنارک صادر شده که ۴۴ واحد هم‌اینک فعال هستند افزود: ۱۲ کارخانه تن ماهی در این شهرستان وجود دارد که هشت کارخانه با تولید سالانه ۲۵ هزار تن در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا در هفته پنجم پویش ملی «تولید ، تداوم امید» سه طرح صنعتی و بازرگانی با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۳۰ نفر به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

براساس آمار منتشر شده  ۴۱ واحد قوطی فلزی به‌ ظرفیت اسمی ۱۸۵ هزارتن درسال، تا پایان سال ۹۸ در کشور به‌بهره‌برداری رسیده است.

پیش‌بینی می‌شود درزمینه صنعت یادشده، تا پایان سال۹۹ تعداد ۱۵ طرح به‌ظرفیت اسمی سالیانه ۱۱۲ هزارتن و حجم سرمایه‌گذاری حدود ۲۷۱ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰۰ نفر در کشور به ‌بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چابهار سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چابهار بهره برداری تن ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رئیس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعاً فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 6089559

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد