Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: هر چقدر بازی ها به هفته های آخر نزدیک تر می شود، رقابت سخت تر و حساس تر می شود. بازی ما برابر گل گهر یک رقابت تنگاتنگ خواهد شد زیرا هر دو تیم برای سقوط نکردن و ماندن در لیگ برتر تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایطی که تیم ما هفته گذشته به دست آورد و اوضاع روحی و روانی تیم ما را تغيير داد، می توانیم سه امتیاز بازی با گل گهر را هم بگیریم و شرایطمان را بهتر کنیم.

ویسی در واکنش به این که پیکان پس از ۱۲ هفته ناکامی موفق شد ذوب آهن را در حالی شکست دهد که چند سال موفق به پیروزی برابر این تیم در اصفهان نشده بود گفت: بالاخره نوبت بردن ما بود. بازیکنان از این شرایط خسته شده بودند و هم قسم شدند فارغ از اسم حریف، برای پیروزی بازی کنند. خدا را شکر می‌کنم که شرایط به نفع ما رقم خورد، بازیکنان با وجود بازی کرده و برنامه‌های ما را در زمین پیاده کردند. پس از ۱۷، ۱۸ سال توانستیم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم و شرایطمان را بهتر کنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پیکان درباره حریف فردای تیمش گفت: ۲ بازی آخر گل گهر را دیدیم، آن‌ها تیم خوبی هستند و با توجه به این که در نیم فصل ۴، ۵ بازیکن جدید جذب کردند، اکنون شرایط بهتری دارند. گل گهر ۲ بازی آخرش را واگذار کرده و ما با برد به مصاف آن‌ها می‌رویم. شرایط هر ۲ تیم یکسان است، اما ما از نظر روحی و روانی از آن‌ها بهتریم. امیدوارم تمام خواسته‌هایی که مدنظرمان است را عملی کنیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

او در واکنش به برگزار نشدن بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه تصمیم نهایی را می‌گیرند. اگر بازی زودتر برگزار شود بهتر است، زیرا نتیجه آن هم برای بالای جدول و هم برای پایین جدول مهم است. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر تصمیم گیری کنند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود و این اتفاقات روی اوضاع روحی و روانی هیچ تیمی تاثیر نگذارد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌های با امکاناتی مانند پیکان و گل گهر در قعر جدول هستند گفت: جایگاه پیکان واقعا این جا نیست، همان طور که جایگاه ذوب آهن این جا نیست.

گاهی اوقات در لیگ اتفاقاتی می‌افتد و اوضاع روحی و روانی بازیکنان به هم می‌ریزد. بازیکنان تیم‌هایی مانند پیکان، ذوب آهن و گل گهر شرایط خوبی دارند. از نظر مالی به خوبی حمایت می‌شوند، مدیریت خوبی بالای سر آن‌ها است و امکانات فوق العاده‌ای در اختیار دارند. این تیم‌های با امکانات باید در لیگ برتر باشند.

او افزود: روز اولی که سرمربی پیکان شدم گفتم ۱۰۰ درصد تلاش می‌کنیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم. اکنون با پیروزی مقابل ذوب آهن شرایط ما بهتر شده است. از مدیریت کارخانه که سر تمرین ما آمد و به تیم روحیه داد تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم که ما ۱۰۰ درصد توان مان را برای نگه داشتن تیم در لیگ برتر می‌گذاریم و این کار نشدنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان لیگ برتر فوتبال روحی و روانی لیگ برتر ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!