Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق اهداف وزارت، اثربخشی و اثر گذاری هر بیشتر تعاملات وزیر و مدیران ارشد با مخاطبان کلیدی و جامعه کشاورزی، نقشه ذینفعان را ترسیم و استراتژی‌های ارتباطی را تدوین کرد و با تدبیر رییس مرکز کانال‌های ارتباطی گسترده‌تر، تعاملات اجتماعی با گروه‌های مختلف ذینفعان باز تعریف، سیاست‌های اطلاع رسانی تعاملی طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تضمین اثر بخشی و تحول در نیروی انسانی در سطح ملی، آموزش‌های ممتد تخصصی روابط عمومی و ارتباطات بخش کشاورزی را به صورت هر ۱۰ روز یک کارگاه آموزشی در سراسر کشور اجرا می‌کند.

حمید شکری خانقاه معاون هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگوی اختصاصی با کشاورز پلاس گفت: نظر به اهمیت روابط عمومی و نقش مدیریتی آن در تحقق اهداف وزارت خانه و لزوم امید آفرینی مدبرانه در سطح جامعه با روشنگری هوشمندانه و راهبری دغدغه‌های ارتباطی مقام عالی وزارت، برنامه راهبردی نظام ارتباطات یکپارچه وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد. وی ادامه داد: مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برای اثربخشی و اثر گذاری هر بیشتر تعاملات وزارت با مخاطبان خود، نقشه ذینفعان را ترسیم، استراتژی‌های ارتباطی را تدوین کرد و با تدبیر رییس مرکز، کانال‌های ارتباطی را گسترده، تعاملات اجتماعی با گروه‌های مختلف ذینفعان را باز تعریف، سیاست‌های اطلاع رسانی اثر بخش طراحی شد. در این راستا نیز برای تقویت و تحول نیروی انسانی در سطح ملی، آموزش‌های تخصصی روابط عمومی بخش کشاورزی را به صورت مداوم و در هر ۱۰ روز یک ورک شاپ تخصصی را در سطح ملی برگزار خواهد کرد.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی گفت: روابط عمومی هوشمند با مدیریت هوشمندانه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، برای تحقق اهداف عالیه وزارت خانه رویکرد تخصصی استراتژی مداری و برنامه محوری را جایگزین وظیفه محوری و رویداد گرایی کرده است. با برنامه ریزی‌های به عمل آمده، تخصص گرایی را با رویکرد نظام ارتباطات یکپارچه مشارکت محور در دستور کار قرار داده است. وی تاکید کرد که اطلاع رسانی کلیشه‌ای، فاقد کار آیی است و کمکی به اهداف عالیه وزیر و مدیران ارشد نخواهد کرد.

معاون مرکز روابط عمومی در ادامه گفت: کارآمدترین راهکار برای ارتقاء سطح روابط عمومی‌ها در بعد نظری، برخورداری از تفکر استراتژیک ارتباطی و ارتقای سواد ارتباطی و رسانه‌ای مدیران و در بعد عملی تدوین برنامه ها، کمپین‌ها و پیوست‌های ارتباطی برای هر محصول و پروژه کلان در سطح وزارتخانه است، در وزارت جهاد کشاورزی پروژه‌های بزرگ تولیدی، عمرانی و خدماتی متعددی داریم که باید به نحو ویژه و مطلوبی دستاورد‌ها و اثرات آن بر زندگی و معیشت مردم را در قالب سناریو‌های خلاقانه و هنرمندانه برای مردم باز گو کنیم و امنیت روانی را همراه با امنیت غذایی برای آنان به ارمغان بیاوریم، تا کنون خلا`بزرگ در نظام ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی عدم برنامه‌های راهبردی ارتباطی و پیوست‌های ارتباطی برای مدیریت دغدغه‌های وزارت خانه بوده است که با تاکیدات جناب دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر علمی کردن، دانش محوری و سیستم سازی یکپارچه اطلاعات بخش کشاورزی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی یکپارچه را تدوین کرده و به زودی به روابط عمومی‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی پارسی خبر وزارت جهاد کشاورزی مرکز روابط عمومی نظام ارتباطات اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم

رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود: کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می‌رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد