Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه نباید در دریافت خدمات پزشکی فشاری مالی به مردم بیاید گفت: بایستی با بررسی‌های کارشناسی، خدمات بیمه‌ها را افزایش داد و نمی‌توانیم بپذیریم که همه هزینه‌ها از جیب ملت پرداخت شود.

مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره درخواست پزشکان برای افزایش تعرفه در سال جاری اظهار داشت: باید کار کارشناسی درباره ارائه خدمات پزشکی به جامعه و هزینه‌های مترتب به آن انجام شود و اگر بتوانیم این هزینه‌ها را از طریق بیمه تأمین کنیم اشکالی به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید درباره دریافت خدمات پزشکی فشاری به مردم بیاید و نمی‌توانیم بپذیریم که همه هزینه‌ها از جیب مردم پرداخت شود. این در حالی است که باید نظر پزشکان را هم تأمین کرد و به همین دلیل باید از ظرفیت بیمه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از دو طرف بهره گرفت.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌های پزشکی در کشورمان با توجه به افزایش تورم، بالا رفته و باید بکوشیم تعرفه‌های پزشکی را در فضایی کارشناسی بررسی کنیم؛‌ نباید اینگونه تلقی کرد که چون پزشکان چنین درخواستی کرده‌اند با افزایش نرخ تعرفه‌ها مخالفت کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: هزینه‌های مختلف پزشکان از جمله اجاره مطب، دستگاه‌های پزشکی و ... با توجه به تورم کشور افزایش پیدا می‌کند. ولی باید در مجموع روشی را مدنظر قرار داد که نه به مردم فشار وارد شده و نه حقوق پزشکان تضییع شود که می‌توان با تقویت بیمه‌ها این مشکل را برطرف کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس پارلمانی عضو کمیسیون بهداشت هزینه ها درمان بیمه ها خدمات پزشکی جیب مردم خدمات پزشکی هزینه ها بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا